+++Την Τετάρτη 24 Ιουνίου στις 6.00μ.μ. θα τελεσθεί η ακολουθία του εσπερινού και το μυστήριο του Ιερού ευχελαίου στην Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής.Ακολουθεί ομιλία στο Αρχονταρίκι από τον π.Εφραίμ Παναούση .+++Mαζεύουμε τους κουμπαράδες της Ιεραποστολής μας για την Ουγκάντα που έχουν διανεμηθεί εδώ και ένα περίπου χρόνο για τους φίλους και υποστηρικτές της προσπάθειάς μας στην Ιεραποστολή .Έτσι λοιπόν ξεκινάμε να μεζεύουμε τους κουμπαράδες που θα μπορέσουν να ενισχύσουν την προσπάθειά της Ιεράς Μονής Παναγίας Χρυσοπγής στην Αφρική .Μπορείτε λοιπόν αν θέλετε να φέρνετε από τώρα τους κουμπαράδες παραδίνοντάς τους στους π.Εφραίμ και Παίσιο .Ευχαριστούμε εκ των προτέρων πολύ.

Δευτέρα 4 Απριλίου 2016

Μύρισε άνοιξη

Μια έκθεση παιδική!!Διαβάστε το .Αναπολήστε.Ξεχαστείτε .

 
   Μύρισε  άνοιξη. Ήρθε  η  βασίλισσα  των  εποχών , η ωραιότερη  εποχή  του  χρόνου.
  Η φύση  ξανάνιωσε. Η γη  φόρεσε  τα  πράσινα  και  στολίστηκε  με  κάθε λογής  λουλούδια. Οι  πλαγιές , οι πεδιάδες  και  οι  βουνοκορφές  έγιναν  καταπράσινες. Τα  δέντρα  άνθισαν , οι  κήποι , οι αυλές  των  σπιτιών  και  πάρκα  πρασίνισαν  και  γέμισαν  χρώματα  και  αρώματα. Τα  αγριολούλουδα στα λιβάδια , το χαμομήλι , οι κατακόκκινες  παπαρούνες , οι ολόλευκες  μαργαρίτες , οι τριανταφυλλιές , οι πασχαλιές  σκόρπισαν  παντού μεθυστικά  αρώματα.
   Τα  πουλιά άρχισαν πάλι  να  σκίζουν  τον αέρα, να  πετούν στις  φυλλωσιές  των  δέντρων  και  να  κελαηδούν χαρούμενα  με  μελωδικά τιτιβίσματα. Ήρθαν  τα  χελιδόνια  και  τ’άλλα  αποδημητικά  πουλιά  και  ξαναζωντάνεψαν  οι παλιές  φωλιές  τους. Οι  μέλισσες  άρχισαν  το τρελό  τους  πέταγμα  από  λουλούδι  σε  λουλούδι και πολύχρωμες  πεταλούδες  στόλισαν  τα  καταπράσινα δέντρα και  τους  θάμνους.
   Η  θάλασσα ησύχασε , ο ουρανός  έγινε  πιο  γαλανός , ο καιρός  ζέστανε  και  ο ήλιος  έγινε πιο  λαμπρός. Οι  δρόμοι  γέμισαν  από  τις  χαρούμενες φωνές  των  παιδιών  και  οι εκδρομές στη  φύση  άρχισαν.
   Μύρισε  άνοιξη. Όλα ζωντάνεψαν. Όλα  γέμισαν φως , χρώματα  και  αρώματα. Παντού  χαρά  και  τραγούδι.
  Τι  χαρούμενη  εποχή! Τι  ομορφιά ! Τι  μαγεία!
 
Ορέστης  Λαΐδης
Τάξη  Δ 2
Recommended Post Slide Out For Blogger