+++Την Τετάρτη 24 Ιουνίου στις 6.00μ.μ. θα τελεσθεί η ακολουθία του εσπερινού και το μυστήριο του Ιερού ευχελαίου στην Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής.Ακολουθεί ομιλία στο Αρχονταρίκι από τον π.Εφραίμ Παναούση .+++Mαζεύουμε τους κουμπαράδες της Ιεραποστολής μας για την Ουγκάντα που έχουν διανεμηθεί εδώ και ένα περίπου χρόνο για τους φίλους και υποστηρικτές της προσπάθειάς μας στην Ιεραποστολή .Έτσι λοιπόν ξεκινάμε να μεζεύουμε τους κουμπαράδες που θα μπορέσουν να ενισχύσουν την προσπάθειά της Ιεράς Μονής Παναγίας Χρυσοπγής στην Αφρική .Μπορείτε λοιπόν αν θέλετε να φέρνετε από τώρα τους κουμπαράδες παραδίνοντάς τους στους π.Εφραίμ και Παίσιο .Ευχαριστούμε εκ των προτέρων πολύ.

Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

Ετοιμαζόμαστε για τη γιορτή Λήξης των κατηχητικών μας

 

Κυριακή 24 Ιουνίου
μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας στο Αρχονταρίκι της Ιεράς Μονής Χρυσοπηγής  ,τα παιδιά των Κατηχητικών πραγματοποιούν την γιορτή τους με ένα αφιέρωμα στη Μακεδονία ,με την ευκαιρία της συμπληρώσεως  100 χρόνων από την απελευθέρωσή της,που περιλαμβάνει: κείμενα ,τραγούδια,προβολή και θεατρικό έργο.
Σας περιμένουμε!!
Recommended Post Slide Out For Blogger