+++Την Τετάρτη 24 Ιουνίου στις 6.00μ.μ. θα τελεσθεί η ακολουθία του εσπερινού και το μυστήριο του Ιερού ευχελαίου στην Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής.Ακολουθεί ομιλία στο Αρχονταρίκι από τον π.Εφραίμ Παναούση .+++Mαζεύουμε τους κουμπαράδες της Ιεραποστολής μας για την Ουγκάντα που έχουν διανεμηθεί εδώ και ένα περίπου χρόνο για τους φίλους και υποστηρικτές της προσπάθειάς μας στην Ιεραποστολή .Έτσι λοιπόν ξεκινάμε να μεζεύουμε τους κουμπαράδες που θα μπορέσουν να ενισχύσουν την προσπάθειά της Ιεράς Μονής Παναγίας Χρυσοπγής στην Αφρική .Μπορείτε λοιπόν αν θέλετε να φέρνετε από τώρα τους κουμπαράδες παραδίνοντάς τους στους π.Εφραίμ και Παίσιο .Ευχαριστούμε εκ των προτέρων πολύ.

Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Θα γίνει ''της κακομοίρας'' αλλά για καλό.!! Φωτογραφίες από τις πρόβες

Οι πρόβες συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς .Είμαστε σε δρόμο καλό.Και όπως όλοι οι ηθοποιοί λέμε  και μεις περνάμε καλά στα παρασκήνια και αυτό βγαίνει και στον κόσμο!Δείτε φωτογραφίες από τις πρόβες μας.Η παράστασή μας με το θεατρικό έργο "της κακομοίρας" θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 27 Ιουνίου στις 8.00μ.μ. στην Μεγάλη Αίθουσα παραστάσεων στο Αρχονταρίκι της Ιεράς Μονής Παναγίας Χρυσοπηγής.Εισητήρια διατίθενται και την Κυριακή 17 Ιουνίου.Τιμή συμβολικού εισητηρίου 5 ευρώ.Τα έσοδα της παράστασης θα διατεθούν σε οικογένειες που έχουν προβλήματα επιβίωσης και εργασίας.





 Εγω μπορεί να σου φέρω ποτάσα εσύ θα τη φας;

Πιάστο αμανετζίδικα.Κι ένα αστραπόβροντο !!


Τέσσερα χρόνια σε κάθε τάξη .
Κάθομαι πήζει το μυαλό μου!!

Τα βλέπεις ;Δεν είναι ίδια!!

Διότι ο άνδρας κυρ Σωτήρη μου είναι ο ανήρ!!


 Μπά ο Κιτσάρας είναι και Γκούργκουρης .
Έχει δυο ονόματα λόγω αναστήματος.
Πες ότι μαλώνεις!!

Κράτα με κυρα-Δέσποινα!!

Περνάμε καλά και αυτό βγαίνει στον κόσμο!!

Recommended Post Slide Out For Blogger