+++ Η Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής έχει την ιδιαίτερη ευλογία να φιλοξενήσει στον Ιερό της Ναό στο Πολυδένδρι Αττικής, την Τιμία κάρα του Οσίου Δαβίδ από το ομώνυμο Μοναστήρι της Ευβοίας. Την Τιμία κάρα που θα μεταφέρουν στο Μοναστήρι μας της Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής ,πατέρες του Οσίου Δαβίδ, θα υποδεχθούμε την Παρασκευή 17 Οκτωβρίου ενώ θα παραμείνει για τρεις ημέρες έως την Κυριακή 19 Οκτωβρίου για Ιερό προσκύνημα και Αγιασμό των αδελφών καθώς και των προσκυνητών αυτής.+++ Καθημερινά στην Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής, από το Σάββατο 15 Νοεμβρίου στις 7.00π.μ. έως την ημέρα των Χριστουγέννων, στο παρεκκλήσιο του Αγίου Διονυσίου του εν Ζακύνθω ,θα τελείται η ακολουθία του Όρθρου και η Θεία Λειτουργία,εκτός από τις νυχτερινές Θείες λειτουργίες και τις άλλες ακολουθίες που θα αναγράφονται στο πρόγραμμα. +++Έχει ξεκινήσει η διάθεση των κουμπαράδων της Ιεραποστολής από τπ Μοναστήρι της Παναγίας της Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής όποιον θα ήθελε όπως κάνουμε κάθε χρόνο.Θα δηλαδή μπορεί κάποιος στο χώρο του να έχει αυτό το κουμπαρά και αφού όποτε μπορεί τοποθετήσει το οβολό του θα μπορεί να τον φέρει στη Μονή στα τέλη Μαΐου του 2026 όταν πλέον οργανώνουμε την επόμενη αποστολή μας την Ουγκάντα για να μας ενισχύσει και με αυτό τον τρόπο .Είμαστε ευγνώμονες .Ο Θεός να ευλογεί εσάς και τις οικογένειές σας.Τους κουμπαράδες μπορείτε να τους προμηθευτείτε από τον π.Εφραίμ .

Διαβάστε σήμερα..

"

Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2019

ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΝΟΜΙΖΕΙΝ



Της Στέλλας Αναγνώστου - Δάλλα

Στην Ιστορία του ο Θουκυδίδης, διασώζει μια πάρα πολύ εύστοχη περιγραφή για το ποιος μπορούσε να θεωρηθεί σαν «σύμμαχος» κατά τους αρχαίους Έλληνες.  Συγκεκριμένα, στο κεφάλαιο 1.44, στην μεγάλη εκείνη διαμάχη μεταξύ Κορίνθου και Αθήνας, για τα δικαιώματα πάνω στην Κέρκυρα, οι Αθηναίοι, λέει, προσπάθησαν να κάνουν έναν διπλωματικό ελιγμό, που θα τους εξασφάλιζε μεν την φιλία των Κερκυραίων, αλλά δεν θα τους έφερνε και σε απ’ ευθείας ρήξη με τους Κορινθίους που απαιτούσαν τα αποικιακά τους δικαιώματα πάνω στην Κέρκυρα, ώστε να μην θεωρηθεί ότι παραβίαζαν έτσι την συμφωνία ειρήνης με τους Πελοποννησίους.


Είπαν, λοιπόν, οι Αθηναίοι, ότι θα παραχωρούσαν στους Κερκυραίους κάποια «αμυντική» βοήθεια, αλλά όχι «πλήρη συμμαχία», γιατί κάτι τέτοιο θα σήμαινε πλήρη συνένωση και υποχρέωση να «έχουν τους ίδιους φίλους και τους ίδιους εχθρούς».  Σε μια συμ-μαχία δηλαδή, αναγκαστικά, όποιος είναι φίλος του ενός, είναι φίλος και του άλλου, κι όποιος είναι εχθρός του ενός, είναι και εχθρός του άλλου:  «τους αυτούς εχθρούς και φίλους νομίζειν».

Αυτή η κοινή στάση ως το ποιος είναι εχθρός, και ποιος φίλος, δείχνει κατά βάθος, και μια κοινή ερμηνεία του κόσμου.  Μια κοινή αντίληψη ως προς το καλό και το κακό, το οικείο και το ξένο.

Αυτή η κοινή στάση, αυτή η συμ-μαχία είναι, κατά την γνώμη μου, και ο πυρήνας της χαράς μέσα στην Εκκλησία.  Το «ότι τους αυτούς εχθρούς και φίλους νομίζομεν».  Και κατά βάθος, όλοι οι εχθροί συνοψίζονται σε έναν και γνωστό, όπως και οι φίλοι.  Οι πολλοί, οι αναρίθμητοι φίλοι, για Έναν κοινό Φίλο, Προστάτη και Αρχηγό βρίσκονται εκεί, και Ενός το λάβαρο ακολουθούν.  Εκείνο που δεσπόζει πάνω στον Γολγοθά, και φαίνεται από παντού.  Και οδηγεί σε νίκη, και σε ανάσταση, και σε ζωή.  Νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων…
.

Recommended Post Slide Out For Blogger