+++Την Τετάρτη 24 Ιουνίου στις 6.00μ.μ. θα τελεσθεί η ακολουθία του εσπερινού και το μυστήριο του Ιερού ευχελαίου στην Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής.Ακολουθεί ομιλία στο Αρχονταρίκι από τον π.Εφραίμ Παναούση .+++Mαζεύουμε τους κουμπαράδες της Ιεραποστολής μας για την Ουγκάντα που έχουν διανεμηθεί εδώ και ένα περίπου χρόνο για τους φίλους και υποστηρικτές της προσπάθειάς μας στην Ιεραποστολή .Έτσι λοιπόν ξεκινάμε να μεζεύουμε τους κουμπαράδες που θα μπορέσουν να ενισχύσουν την προσπάθειά της Ιεράς Μονής Παναγίας Χρυσοπγής στην Αφρική .Μπορείτε λοιπόν αν θέλετε να φέρνετε από τώρα τους κουμπαράδες παραδίνοντάς τους στους π.Εφραίμ και Παίσιο .Ευχαριστούμε εκ των προτέρων πολύ.

Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Πανήγυρις παρεκκλησίου Αγίου Διονυσίου εν Ζακύνθω 2012

 
Με ομορφιά και κατάνυξη εορτάσθηκε η έορτή του Αγίου Διονυσίου του εν Ζακύνθω σήμερα Παρασκευή 24 Αυγούστου στην Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής στο Πολυδένδρι Αττικής, στο μικρό παρεκκλήσιο πάνω από την είσοδό της,που είναι αφιερωμένο στον Άγιο. Πολλοί προσκυνητές ήρθαν για να τιμήσουν τον Άγιο της συγνώμης και της ανεξικακίας αφού όπως γνωρίζουμε ο Άγιος συγχώρεσε τον φονιά του αδελφού του.Όμορφα και ταπεινά όπως αρμόζει στην πίστη μας . Το απόγευμα της Πέμπτης 23 Αυγουστου τελέστηκε η Ακολουθία του εσπερινού ενώ αμέσως μετά  έγινε μία μικρή αναφορά από αδελφό της Μονής πάνω στο συναξάρι του Αγίου και την ανάγκη επίκλησης των πρεσβειών του αφού αφορμές για συγνώμη καθημερινά υπάρχουν πολλές. Tην επόμενη μέρα τελέστηκε η Ακολουθία του Όρθρου και η Θεία Λειτουργία και αμέσως μετά στο μικρό χώρο που βρίσκεται έξω από το παρεκκλήσιο δόθηκε μικρό κέρασμα και καφές και έγινε μικρή αναφορά στον εορταζόμενο Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό.Μακάρι ο Θεός να μας συγκεντρώνει σε τέτοιες πνευματικές ομορφιές και ευκαιρίες.Και του χρόνου.Χρόνια πολλά!!
Δείτε φωτογραφίες






 
Recommended Post Slide Out For Blogger