+++Την Τετάρτη 24 Ιουνίου στις 6.00μ.μ. θα τελεσθεί η ακολουθία του εσπερινού και το μυστήριο του Ιερού ευχελαίου στην Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής.Ακολουθεί ομιλία στο Αρχονταρίκι από τον π.Εφραίμ Παναούση .+++Mαζεύουμε τους κουμπαράδες της Ιεραποστολής μας για την Ουγκάντα που έχουν διανεμηθεί εδώ και ένα περίπου χρόνο για τους φίλους και υποστηρικτές της προσπάθειάς μας στην Ιεραποστολή .Έτσι λοιπόν ξεκινάμε να μεζεύουμε τους κουμπαράδες που θα μπορέσουν να ενισχύσουν την προσπάθειά της Ιεράς Μονής Παναγίας Χρυσοπγής στην Αφρική .Μπορείτε λοιπόν αν θέλετε να φέρνετε από τώρα τους κουμπαράδες παραδίνοντάς τους στους π.Εφραίμ και Παίσιο .Ευχαριστούμε εκ των προτέρων πολύ.

Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

Μύρισε Πάσχα ............

Και να !!Καταμεσής του καλοκαιριού ένα άρωμα από  Mεγάλη Εβδομάδα κι Πάσχα με σμίρτα δροσερά που αντιστέκονται καταπράσινα στο καλοκαίρι και βαστάνε  για να στολίσουν το Θεομητορικό μνήμα.Σήμερα το απόγευμα τελέσαμε την ακολουθία του εσπερινού και ψάλλαμε τα εγκώμια του επιταφίου της Παναγίας.Παντού γιορτάζουν σήμερα .Και μεις κομμάτι της πατρίδας μας ,γιορτάζουμε.Κι όλοι μας φέτος τόσο κουρασμένοι ψυχικά είπαμε να τα αφήσουμε όλα και να ακολουθήσουμε του Αποστόλους στη Γεθσημανή.Παπαδιαμαντικές εικόνες και μυρωδιές που αντάμωσαν όσους ανηφόρησαν στην Παναγιά του Προυσού ή πήραν γονατιστοί τον ανήφορο του πόνου και της ελπίδας στην Τήνο.Ευλογημένη Ορθοδοξία έλεγε ο κυρ-Φώτης Κόντογλου .Μύρισε Πάσχα είπε κάποιος.Δείτε φωτογραφίες

                                    









Recommended Post Slide Out For Blogger