+++Την Τετάρτη 24 Ιουνίου στις 6.00μ.μ. θα τελεσθεί η ακολουθία του εσπερινού και το μυστήριο του Ιερού ευχελαίου στην Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής.Ακολουθεί ομιλία στο Αρχονταρίκι από τον π.Εφραίμ Παναούση .+++Mαζεύουμε τους κουμπαράδες της Ιεραποστολής μας για την Ουγκάντα που έχουν διανεμηθεί εδώ και ένα περίπου χρόνο για τους φίλους και υποστηρικτές της προσπάθειάς μας στην Ιεραποστολή .Έτσι λοιπόν ξεκινάμε να μεζεύουμε τους κουμπαράδες που θα μπορέσουν να ενισχύσουν την προσπάθειά της Ιεράς Μονής Παναγίας Χρυσοπγής στην Αφρική .Μπορείτε λοιπόν αν θέλετε να φέρνετε από τώρα τους κουμπαράδες παραδίνοντάς τους στους π.Εφραίμ και Παίσιο .Ευχαριστούμε εκ των προτέρων πολύ.

Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

Όλα έτοιμα για την Πανήγυρη του Αγίου Διονυσίου.


Το παρεκκλήσιο του Αγίου Διονυσίου  του εν Ζακύνθω, στην Ιερά Μονή Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής εορτάζει την Παρασκευή 24 Αυγούστου. με την ευκαιρία της Ανακομιδής του Ιερού του Λειψάνου.Όλα είναι έτοιμα για το καλοκαιρινό πανηγύρι.Σήμερα Πέμπτη στις 7.00μ.μ.θα τελεστεί η Ακολουθία του Εσπερινού και αύριο Παρασκευή 24 Αυγούστου,  η Ακολουθία του Όρθρου και η Θεία Λειτουργία.
Δείτε φωτογραφίες από την προετοιμασία






Recommended Post Slide Out For Blogger