0000905547

 
Ένα βίντεο αφιερωμένο στην αγάπη του πατέρα για το παιδί του


Μεταφράζουμε ελεύθερα:
Εσύ και εγώ είμαστε μαζί σ” αυτό.
Θα πέρασω όλη μου την ζωή προσπαθώντας να σε κάνω να ανακαλύψεις ποιος είσαι. Προσπαθώ να σου δείξω τα πράγματα που αγαπώ και να σου διδάξω να πιστεύεις στον εαυτό σου.
Να σου διδάξω να έχεις περιέργεια, να σκέφτεσαι και να ονειρεύεσαι.
Να βάζεις το ένα πόδι σου μπροστά από το άλλο και να προχωράς μπροστά. Σου δίδαξα να προσέχεις πίσω σου, να ξαναπροσπαθείς και να είσαι γενναίο. Να είσαι άνθρωπος και μέρος αυτής της κοινωνίας.
Εγώ είμαι το παράδειγμά σου, ο φίλος σου,το μαξιλάρι σου, ο ήρωάς σου.
Και ξέρεις κάτι; και εσύ είσαι όλα αυτά για μένα.
Μου έμαθες να ηρεμώ, να εκπλήσσομαι με εσένα και με την ίδια την ζωή. Μου δίδαξες να επαναπροσδιορίζω την κάθε μου προτεραιότητα και να δω πως η καρδιά μου υπάρχει και έξω από το σώμα μου και μπορώ να την κρατήσω στα χέρια μου. Μου έμαθες να συνειδητοποιώ και να ξέρω τι ακριβώς κάνω.
Μωρό μου ίσως να μην έχει κανένα νόημα αλλά από εσένα έμαθα να κάνω φασαρία. Είμαι ελεύθερος και καμιά φορά χαζούλης.
Εσύ, οι αγκαλιές σου και η αγάπη σου μου άνοιξαν την καρδιά μου και εδιωξαν την σκληράδα μου.
Μου έμαθες πως το να είσαι άντρας, δεν είναι πάντα και τόσο σκληρό. Από την στιγμή που ήρθες στην ζωή μου με έβαλες στην καλύτερη κατηγορία στον κόσμο: με έκανες μπαμπά…
Γιώργος Κ.