Πανηγυρίζει αύριο Τρίτη 17 Ιανουαρίου ο Ιερός Ναός Αντωνίου Κερατσινίου με την ευκαιρία της εορτής του Αγίου Αντωνίου του Μεγάλου .
Συστημενο για εσας!!!