Πασχαλινό Παζάρι "από καρδιάς" στην Ι.Μ.Παναγίας Χρυσοπηγής

Πασχαλινό Παζάρι "από καρδιάς" στην Ι.Μ.Παναγίας Χρυσοπηγής
Μάθετε περισσότερα .Κάντε κλικ στην εικόνα.

Διαβάστε σήμερα..

"

Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2021

Μικρά πνευματικά ..


Εάν ζητήσεις κάτι από τον Θεό και σου το δώσει να του πεις ένα ευχαριστώ• εάν δεν σου το δώσει να του πεις χίλια, γιατί σε φύλαξε από κάτι.

[Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος]



Ο χρόνος φεύγει σαν να έχει φτερά

«Ο χρόνος φεύγει σαν να έχει φτερά. Πόσο σύντομη είναι η επίγεια ζωή μας μπροστά στην Αιωνιότητα, σαν κόκκος άμμου στη θάλασσα! Όμως πολύ λίγο σκεφτόμαστε την Αιωνιότητα, πολύ λίγο προετοιμαζόμαστε γι' αυτήν. Πολύ μας τραβάει η γη και ξεχνάμε να σκεφτούμε το μόνο που έχουμε ανάγκη. Κύριε, δος μου μνήμη θανάτου!»

Όσιος Ιωάννης Αλεξέγιεφ, Πνευματικός Ι.Μονής Βάλαμο



Γι’ αυτό και ο Θεός μας έφτιαξε έτσι, ώστε να έχουμε ο ένας ανάγκη από τον άλλο

Τίποτε δεν οδηγεί τόσο πολύ στην έπαρση και δεν αποχωρίζει τον άνθρωπο από τους αλλους, όσο το να νομίζει ότι είναι αυτάρκης και δεν έχει ανάγκη από κανέναν. Γι’ αυτό και ο Θεός μας έφτιαξε έτσι, ώστε νά έχουμε ο ένας ανάγκη από τον άλλο. Κι’ αν άκόμη είσαι σοφός, θα έχεις την ανάγκη κάποιου άλλου. ’Άν όμως νομίσεις ότι δεν έχεις ανάγκη, εγινες ο πιό ανόητος και ο πιό αδύνατος από όλους...''

Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος



"Η πλήρης ανάθεση της ζωής μας στο Θεό, είναι μια λύτρωση από την ανασφάλεια που φέρνει η πίστη στο εγώ, και μας κάνει να χαρούμε τον παράδεισο από αυτή τη ζωή."

Αγ. Παΐσιος ο Αγιορείτης



Ο αγώνας που κάνει ο Χριστιανός γίνεται όχι για να πει στον Θεό: ''εγώ είμαι εντάξει· δικαιούμαι την Σωτηρία''  γιατί τότε θα ήταν ένας Φαρισαίος, αλλά γι,α να πει στον Θεό:  ''Κύριε, παρ’ όλη την αδυναμία μου και την αμαρτωλότητά μου, εγώ σε αγαπώ. Και σαν έκφραση της αγάπης μου, προσπαθώ να κάνω τις Εντολές Σου και το Άγιό Σου Θέλημα. Και από Εσένα εξαρτάται, εάν θα μου δώσεις την Σωτηρία και εάν θα μου δώσεις την Χάρη Σου”.

✞)   Γέροντας Γεώργιος Καψάνης.



Δεν μπορούμε να λέμε "έχω να μαγειρέψω, είμαι πτώμα, έχω πυρετό, έχω το διδακτορικό, έχω εξεταστική, έχω ταξίδι, έχω έχω έχω...κοιμήθηκα πολύ αργά και δεν μπορώ να σηκωθώ...είτε έχω εκείνο, είτε αυτό" και να μην εκκλησιάζομαι..
Αν πάθαινε κάτι ο γονιός σου ή το παιδί σου θα έμενες άυπνος μέρες ολόκληρες για να είσαι κοντά του στο νοσοκομείο ναι η όχι;... Σίγουρα ναι...Θα τα άφηνες όλα γιατί θα ήταν το πρώτο σου μέλημα ο άνθρωπός σου....
Τότε μπορείς να το κάνεις και για τον Θεό.. Αλλά Τον βάζεις στο περιθώριο.. Λες όποτε ευκαιρήσω θα πάω στο Ναό... Είναι ο Θεός ευκαιριακή υπόθεση στη ζωή μας; Ο Θεός είναι περιθωριακή υπόθεση στη ζωή μας; Ο Θεός πρέπει να είναι το κέντρο της ζωής μας!!!!

✞ Γέροντας Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος
Recommended Post Slide Out For Blogger