Διαβάστε σήμερα..

"

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017

Όσα λόγια και να πω είναι πολύ λίγα!

agzoni-small

10/5/2016
Με πολύ μεγάλη μου χαρά και ευτυχία και πάνω απ’ όλα με την βοήθεια και μόνο της Παναγίας μας, ήθελα να σας πω ότι γέννησα στις 03/03/2016 πρόωρα. Το μωράκι μας μπήκε για 2 ημέρες στην θερμοκοιτίδα και μετά το πήρα στην αγκαλιά μου υγιέστατο . Σήμερα είναι 65 ημερών και Δόξα τω Θεώ και την Παναγία μας είναι υγιέστατο. Δοξάζω κάθε φορά, κάθε ώρα, κάθε λεπτό τον Θεό και την Παναγία μας για το μεγάλο θαύμα, που χάρισαν σ’ εμένα την ανάξια να κρατήσω στην αγκαλιά μου αυτό το θαύμα.
Πηγή : Πεμπτουσία


Πρώτα ο Θεός, στις 18 Σεπτεμβρίου θα την βαφτίσουμε στην Θεσσαλονίκη και το όνομα που θα πάρει θα είναι Μαρία – Αχιλλεία. Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω παρά πολύ για την ΑΓΙΑ κορδέλα που μου στείλατε και με βοήθησε παρά πολύ στην δύσκολη εγκυμοσύνη μου· την φοράω μέχρι και σήμερα γιατί νιώθω πολλή σιγουριά. Και να σας ευχαριστήσω και για τις προσευχές που έχετε κάνει στην Παναγία για εμένα. Όσα λόγια και να πω είναι πολύ λίγα γι’ αυτό το θαύμα που βιώνω καθημερινά με το μικρό μου αγγελούδι. Σας ευχαριστώ από καρδιάς για όλα. Την ευλογία σας· θα ήθελα να ανάψετε μια λαμπάδα στην Θαυματουργή Παναγία μας.
Στ. Τυλ.
Recommended Post Slide Out For Blogger