.Την Τρίτη 23 Ιουνίου στην Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής ,θα τελεσθεί Νυχτερινή Θεία Λειτουργία με την ευκαιρία της εορτής του Γενεσίου του Τιμίου Προδρόμου. H ακολουθία θα ξεκινήσει στις 9.00μ.μ.+++Την Τετάρτη 24 Ιουνίου στις 6.00μ.μ. θα τελεσθεί η ακολουθία του εσπερινού και το μυστήριο του Ιερού ευχελαίου στην Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής.Ακολουθεί ομιλία στο Αρχονταρίκι από τον π.Εφραίμ Παναούση .+++Mαζεύουμε τους κουμπαράδες της Ιεραποστολής μας για την Ουγκάντα που έχουν διανεμηθεί εδώ και ένα περίπου χρόνο για τους φίλους και υποστηρικτές της προσπάθειάς μας στην Ιεραποστολή .Έτσι λοιπόν ξεκινάμε να μεζεύουμε τους κουμπαράδες που θα μπορέσουν να ενισχύσουν την προσπάθειά της Ιεράς Μονής Παναγίας Χρυσοπγής στην Αφρική .Μπορείτε λοιπόν αν θέλετε να φέρνετε από τώρα τους κουμπαράδες παραδίνοντάς τους στους π.Εφραίμ και Παίσιο .Ευχαριστούμε εκ των προτέρων πολύ.

Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

Με λαμπρότητα τα Θεοφάνεια στον Βόλο - Δημητριάδος Ιγνάτιος: «χάρη στην ενωμένη οικογένεια τούτος ο λαός αντέχει»

 

Με την δέουσα λαμπρότητα και ιεροπρέπεια εορτάστηκε στο Βόλο η μεγίστη Δεσποτική εορτή των Θεοφανείων. Επίκεντρο του εορτασμού ήταν ο Μητροπολιτικός Ιερός Ναός Αγίου Νικολάου Βόλου, όπου τελέστηκε η πανηγυρική Θεία Λειτουργία, ιερουργούντος του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, ο οποίος τέλεσε τον Μεγάλο Αγιασμό των Θεοφανείων.

Στην εορτή παρέστησαν η Υφυπουργός Υγείας κ. Ζέττα Μακρή, ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός, ο Δήμαρχος Βόλου κ. Πάνος Σκοτινιώτης, η Βουλευτής Μαγνησίας κ. Μαρίνα Χρυσοβελώνη, εκπρόσωποι των Στρατιωτικών και Λιμενικών Αρχών, των Σωμάτων Ασφαλείας, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και πλήθος πιστού λαού.
Πηγή Συνοδοιπορία

Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας σχηματίστηκε λιτανευτική πομπή, με κατεύθυνση την παραλία του Βόλου, όπου ο Σεβασμιώτατος, ο Ιερός Κλήρος και οι Αρχές, επιβιβάστηκαν επί ειδικά διαμορφωμένου πλοιαρίου. Ακολούθησε η ρίψη του Τιμίου Σταυρού στη Θάλασσα και ο Αγιασμός των υδάτων.

Στον σύντομο χαιρετισμό του ο κ. Ιγνάτιος εξέφρασε τον θαυμασμό και την ευγνωμοσύνη του στη συγκροτημένη και ενωμένη Ελληνική οικογένεια, που λειτουργεί ως ανάχωμα για την αντιμετώπιση της κρίσης. Μεταξύ άλλων, επεσήμανε: «Χάρη στην οικογένεια τούτος ο λαός αντέχει και πορεύεται αυτές τις δύσκολες ημέρες... Σας καμαρώνω βλέποντάς σας αλληλέγγυους ο ένας προς τον άλλο... Είναι μια οικογένεια η Ελληνική, που παρόλη την κρίση της εκκοσμικευμένης ζωής μας, κρατάει γερά. Κρατείστε όσο μπορείτε και θα έρθει αυτό ο καιρός που και πάλι η ευλογία του Θεού θα είναι μεγάλη ανάμεσά μας... Είμαστε, πλέον, όλοι μια οικογένεια σ' αυτόν τον τόπο και δοξάζω τον Θεό που με ευλόγησε να ποιμαίνω ένα λαό που φρόντισε έγκαιρα και δεν αφήνει κανένα εμπερίστατο... Εύχομαι η χρονιά που μόλις ξεκίνησε να διώξει τα πολλά προβλήματα και ν' ανανεώσει το κουράγιο και την ελπίδα»

Ακολούθως ο Σεβασμιώτατος μετέβη στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Βόλου, όπου ευλόγησε την Βασιλόπιτα του Λιμενικού Σώματος.































Recommended Post Slide Out For Blogger