Διαβάστε σήμερα..

"

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016

Η ομιλία του π.Αριστοτέλη Αssimwe κατά τη διάρκεια της εις διάκονον χειροτονίας του



Σεβασμιώτατε Μητροπολίτα Κυθήρων κ. Σεραφείμ, σεβαστοί πατέρες, αγαπητοί αδελφοί εν Χριστώ .
Χαιρετισμούς από την Ουγκάντα, το μαργαριτάρι της Αφρικής.

Είμαι ευγνώμων στο Θεό και θεωρώ τον εαυτό μου ιδιαίτερα ευνοημένο  που με αξιώνει να υπηρετήσω την Ορθόδοξη  Εκκλησία Του. 
Θεωρώ ότι είναι μια μεγάλη ευκαιρία να χρησιμοποιηθώ από τον Θεό, με οποιονδήποτε τρόπο θέλει.

Η επιθυμία μου να υπηρετήσω στο σώμα του Χριστού ήταν ένα μακρύ ταξίδι με ανατροπές , αλλά εγώ θα μοιραστώ μαζί σας τα κύρια αξιοθέατα της.   
Ξεκίνησα το ταξίδι μου σε αυτή την αναζήτηση στον Άγιο Νικόλαο την ορθόδοξη Εκκλησία της Kampalas ως σπουδαστής. 
Συμμετείχα ενεργά στην ίδρυση της Εκκλησίας και υπηρέτησα ως κατηχητής στο Kyanuuna, μια ορθόδοξη Εκκλησία στην ενορία του Wakiso Ουγκάντας.

Με τη βοήθεια της ποιμαντικής ομάδας του Αγίου Νικολάου με έστειλαν στο Πατριαρχείο της Αλεξάνδρειας στην Αίγυπτο για να συνέχισω τις σπουδές μου στη Θεολογία.


Λίγα χρόνια μετά την επιστροφή μου από την Αλεξάνδρεια, μου δόθηκε η ευκαιρία να συνεχίσω τις σπουδές μου, εδώ στην Ελλάδα, στο σχολείο εκμάθησης της Ελληνικής γλώσσας και στη σχολή της Βυζαντινής μουσικής.
 Κατά την παραμονή μου εδώ, έκανα μια σειρά από φίλους και έζησα με  κοινότητες που με αγάπησαν και με δέχτηκαν σαν ένα μέλος της οικογένειάς τους. 
Αυτές οι κοινότητες αποτελούν: το μοναστήρι της Παναγίας Χρυσοπηγή και το ίδρυμα του Αγίου Χρυσοστόμου στο Παγκράτι όπου πέρασα πάνω από τρία χρόνια κάτω από την φροντίδα του Σεβασμιωτάτου  Μητροπολίτου πρώην Πειραιώς κ. Καλλινίκου και των πατέρων του μοναστηριού.

Πριν από λίγους μήνες, επέστρεψα στην Ουγκάντα, όπου τελέσθηκε το μυστήριο  του γάμου μου με τη σύζυγό μου Μαγδαληνή Νακανουάγκι , ενώ θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς, για τη γενναιόδωρη υποστήριξή σας τόσο πνευματικά όσο και υλικά.

 Ιδιαίτερα ευχαριστώ
Για την λαμπρή σημερινή ημέρα, για την οποία αρκετοί άνθρωποι  έχουν χρησιμοποιηθεί από τον Θεό για να την κάνουν λαμπρότερη. 

Θα ξεκινήσω ευχαριστώντας τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κυθήρων κ.κ. Σεραφείμ,  που δέχτηκε να με χειροτονήσει σε αυτό το Ναό της Παναγίας Μυρτιδιώτισσας ,που μου με έχει  ως γιό του και οργάνωσε αυτή τη χειροτονία, μαζί με όλους τους κληρικούς της Εκκλησίας που είναι  παρόντες.
Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Καμπάλλας και πάσης Ουγκάντας  Ionna Lwanga ο οποίος έχει συμβάλει σε κάθε βήμα της ζωής μου μέχρι αυτή την ημέρα.

Επιθυμώ να ευχαριστήσω τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη κ.Καλλίνικο και τους  τους πατέρες του μοναστηριού της Παναγίας Χρυσοπηγής ,αλλά και  τον Σύνδεσμο Αγάπης, "o Ιερός Χρυσόστομος" στο Παγκράτι που με πήραν ως δικό τους παιδί και με βοήθησαν με κάθε τρόπο που μπορούσαν.  Ο Κύριος να τους ευλογεί πλουσιοπάροχα.

Τέλος, θέλω να επεκτείνω επίσης τις ευχαριστίες μου σε όλους όσοι με στήριξαν με διάφορους τρόπους κατά τη διάρκεια της παραμονής μου εδώ στην Ελλάδα και εκείνοι που ακόμα πρόκειται να με υποστηρίξουν στο σχέδιο που ετοιμάζει ο Θεός για μένα.
Προσευχηθείτε για μένα.
Recommended Post Slide Out For Blogger