Διαβάστε σήμερα..

"

Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Η πρότασή μας για τη Μεγάλη Σαρακοστή- Η εν Χριστώ Πνευματική ζωή


Η εν Χριστώ Πνευματική Ζωή
 ένα βιβλίο του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου πρώην Πειραιώς κ.Καλλινίκου
«Μία μικρή βοήθεια προς την ευγενή διάθεση και προσπάθεια του πιστού για μία σωστή «εν Χριστώ» πορεία και ζωή παρέχεται με το βιβλίο αυτό. Με το θέμα της «εν Χριστώ» πνευματικής ζωής είχα ασχοληθεί πολλές φορές σε σειρά εσπερινών κηρυγμάτων στον Καθεδρικό Ι. Ναό της Αγίας Τριάδος Πειραιώς κατά την εκεί με τη Χάρη του Θεού τριακονταετή περίπου ποιμαντορική διακονία μου. Οι ομιλίες εκείνες δυστυχώς δεν υπάρχουν. Δεν έγραφα ποτέ ολοκληρες τις εσπερινές ομιλίες μου.
 
 
Μιλούσα πάντοτε με τη βοήθεια μικρών σημειωμάτων και μόνο αυτά τώρα μου έχουν απομείνει. Με βάση αυτά τα μικρά σημειώματα και με την πτωχή μου πείρα, τώρα ευρισκόμενος εκτός υπηρεσίας και διανύων το γήρας, επιχείρησα τη σύνταξη του παρόντος, αποβλέποντας σε ένα και μόνο σκοπό, τη μικρή βοήθεια των αδελφών μας χριστιανών στην προσπάθειά τους να ζήσουν «εν Χριστώ». Ελατήριό μου είναι ένα και μόνο: η ωφέλεια των αδελφών μας».
Από τον πρόλογο του βιβλίου.
 Το βιβλίο διατίθεται από τις εκδόσεις μας σε όλα τα Χριστιανικά βιβλιοπωλεία από τις εκδόσεις "Χρυσοπηγή".Τηλέφωνο επικοινωνίας-παραγγελιών 22950222282295022228, Fax 295022560
Recommended Post Slide Out For Blogger