Διαβάστε σήμερα..

"

Τετάρτη 17 Ιουνίου 2020

Φοβάμαι μην ξυπνήσω μια μέρα


Φοβάμαι μην ξυπνήσω μια μέρα και λείπουνε οι άνθρωποι τους οποίους έχω πληγώσει.

Φοβάμαι μην ξυπνήσω μια μέρα και έχουν φύγει αυτοί, με τους οποίους δεν έχω ακόμα συγχωρεθεί.

Φοβάμαι μην ξυπνήσω μια μέρα και τα παιδιά μου έχουνε μεγαλώσει δίχως να το έχω καταλάβει.

Φοβάμαι μην ξυπνήσω μια μέρα και συνειδητοποιήσω ότι δεν έχω κάνει το καλύτερο που μπορώ.

Φοβάμαι μην ξυπνήσω μια μέρα, κοιτάξω τον εαυτό μου στον καθρέφτη και αντικρίσω έναν ξένο. Κάποιον που δεν ήθελα ποτέ μου να έχω γίνει…


Δεν στα λέω αυτά για να σε ρίξω. Ούτε για να σε φοβίσω, ούτε για να σου κλαφτώ.

Στα λέω μήπως και κάπως σε αφυπνίσω…

Μήπως και χρειάζεται να πιάσεις την ζωή σου από την αρχή, αλλιώς.

Όσο έχεις ακόμα χρόνο.

Καλό σου βράδυ και η Παναγιά μαζί σου.

Ελευθεριάδης Γ. Ελευθέριος

Ψυχολόγος M.Sc.

Recommended Post Slide Out For Blogger