Μεγάλη Εβομάδα και Άγιο Πάσχα 2024 στη Χρυσοπηγή

Μεγάλη Εβομάδα και Άγιο Πάσχα 2024 στη Χρυσοπηγή
Μάθετε περισσότερα .Κάντε κλικ στην εικόνα

Διαβάστε σήμερα..

"

Τρίτη 23 Ιουνίου 2020

Μακάρι κάποτε...


Του  Αρχ. Παύλου Παπαδόπουλου

Μακάρι να κατανοώ και να συγχωρώ τους ανθρώπους όπως ο Θεός κατανοεί και συγχωρεί εμένα.
Μακάρι κάποτε να καταφέρω ν' αποδέχομαι τους άλλους όπως ο Θεός αποδέχεται εμένα.

Μακάρι να σιωπώ στα λάθη των άλλων όπως ο Θεός σιωπά στα δικά μου λάθη.
Μακάρι κάποτε να ταπεινωθώ όπως ο Θεός ταπεινώθηκε για εμένα.
Μακάρι κάποτε ν' αγαπώ τους άλλους όπως ο Θεός αγαπά εμένα.
Μακάρι κάποτε ν' αγαπήσω τον Θεό όπως ο Θεός αγαπά εμένα.
Μακάρι κάποτε να ζω όπως θέλει ο Θεός...κι αν δεν καταφέρω να ζήσω έτσι, τουλάχιστον να πεθάνω όπως θέλει, με μετάνοια και ταπείνωση.
Recommended Post Slide Out For Blogger