Μεγάλη Εβομάδα και Άγιο Πάσχα 2024 στη Χρυσοπηγή

Μάθετε περισσότερα .Κάντε κλικ στην εικόνα

Διαβάστε σήμερα..

"

Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2024

Προσκυνηματική εκδρομή στην Kύπρο από την Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής-Ημέρα 1η

Με τη χάρη και την ευλογία του Θεού ξεκίνησε η πραγματοποιήση τις πενθήμερης προσκυνηματικής εκδρομής που διεργανώνει η Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής στη νήσο Κύπρο με τη συνεργασία και την οργάνωση του κ.Λυκούργου Μαρκούδη .Χθες Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου ξεκινήσαμε από την Αθήνα και φτάσαμε στο αεροδρόμιο της Λάρνακας γύρω στις 10:00 το πρωί .Από εκεί κατευθυνθήκαμε στην περιοχή της Αμμοχώστου και από το πολιτιστικό κέντρο της είδαμε την πόλη -φάντασμα που αποτελεί όνειδος και στίγμα όχι μόνο για την ιστορία της Κύπρου αλλά και για την παγκόσμια ιστορία με το έγκλημα που έγινε κατά την ημέρα της εισβολής του 1974.Μετά το σχετικό βίντεο που μας εισήγαγε στα γεγονότα της εποχής αντικρίσαμε απέναντι την παλαιά πόλη και κοντά σε αυτην το μέρος που δολοφονήθηκε ο τάσος Ισαάκ και ο ιστός της σημαίας που βάφτηκε με το αίμα του Σολομού Σολωμού.

Αμέσως μετά από αυτό το ταξίδι στην ιστορία κατευθυνθήκαμε στο κέντρο ΕΚΠΑ  που βρίσκεται στο Παραλίμνι ένα κέντρο προσφοράς και φιλανθρωπίας που ίδρυσε ο μακαριστός πατήρ Ευέλθων Παπαευέλθοντος και το έργο του οποίου συνεχίζουν τα παιδιά του Μαρία και Δημήτρης. Στο χώρο αυτό στον οποίο ξεναγηθήκαμε ,είδαμε το χώρο για τα παιδιά ,για τους γέροντες, της πολαπλές δράσεις του συλλόγου και την καθημερινή φιλανθρωπική δραστηριότητα καθώς και την προετοιμασία της Ανακουφιστικής φροντίδας για άτομα που παλεύουν με τον καρκίνο .

Μετά το γεύμα που μας παρέθεσε το κέντρο του Αγίου Χριστοφόρου κατευθυνθήκαμε στην περιοχή της Λεμεσού στο χωριό και Κελλάκι και επισκεφθήκαμε την Ιερά Μονή Ζωοδόχου Πηγής - Παναγίας Γλωσσά ,ένα πανέμορφο μοναστηράκι γυναικείο το οποίο συνδέεται την  θαυματουργική επέμβαση της Παναγίας για αυτούς που έχουν προβλήματα στην ομιλία και την ακοή ,Αμέσως μετά το προσκύνημά μας επιστρέψαμε στην πόλη της Λεμεσού η οποία αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς και καταλήξαμε στο ξενοδοχείο .Με γεμάτη τη μέρα πνευματικές και εθνικές εμπειρίες ευελπιστούμε πάντα ο Κύριος να ευλογήσει και θα αγιάσει το ταξίδι μας,

Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό της πρώτης ημέρας