+++ Την Τετάρτη 8 Oκτωβρίου στις 6.00μ.μ.στην Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής στο Πολυδένδρι Αττικής θα τελεσθεί η ακολουθία του εσπερινού,και η ακολουθία της παρακλήσεως της Θεοτόκου .Αμέσως μετά θα πραγματοποιηθεί ομιλία από τον π.Εφραίμ Παναούση .+++Ιεραποστολή : 2012-2025 το μικρό μας μεγάλωσε!!Tην Κυριακή 12 Οκτωβρίου μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας στην Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής στο Πολυδένδρι Αττικής,θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση αφιερωμένη στην Ιεραποστολή μας στην Ουγκάντα και τη φετινή μας δράση .Αναφορά με εικόνα και λόγο από το 2012 από τότε που ξεκίνησε μέχρι τώρα στο Λουγκουζί και Μπουσούγκιου .Σας περιμένουμε συνοδοιπόρους σε αυτήν την πανέμορφη ιστορία για να μάθετε να ενημερωθείτε και να ακούσετε την καρδιάς της Ιεραποστολής μας . Μετά την εκδήλωση θα προμηθεύσουμε για όσους θα ήθελαν κουμπαράδες της Ιεραποστολής ώστε να τους έχετε στο δικό σας χώρο και να συμβάλετε με ό,τι κάθε φορά μπορείτε να συνεισφέρετε .Αυτούς τους κουμπαράδες θα μπορείτε να τους επιστρέψετε στα τέλη Μαίου του 2026 στο Μοναστήρι μας ,ώστε να ενισχύσουν την επόμενη αποστολή μας στην Ουγκάντα.Σας περιμένουμε+++ Η Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής έχει την ιδιαίτερη ευλογία να φιλοξενήσει στον Ιερό της Ναό στο Πολυδένδρι Αττικής, την Τιμία κάρα του Οσίου Δαβίδ από το ομώνυμο Μοναστήρι της Ευβοίας. Την Τιμία κάρα που θα μεταφέρουν στο Μοναστήρι μας της Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής ,πατέρες του Οσίου Δαβίδ, θα υποδεχθούμε την Παρασκευή 17 Οκτωβρίου ενώ θα παραμείνει για τρεις ημέρες έως την Κυριακή 19 Οκτωβρίου για Ιερό προσκύνημα και Αγιασμό των αδελφών καθώς και των προσκυνητών αυτής.

Διαβάστε σήμερα..

"

Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Chittagong, Mπαγκλαντές: Νεκροταφείο πλοίων και ανθρώπων


Ένα εξαιρετικό φωτορεπορτάζ του National Geographic ρίχνει φως στη βιομηχανία διάλυσης πλοίων του Μπαγκλαντές, όπου, για λίγα μόνο δολάρια, 200.000 εργαζόμενοι έρχονται...
καθημερινά αντιμέτωποι με το θάνατο.
Στη μεγαλύτερη σε ολόκληρο τον κόσμο «βιομηχανική ζώνη διάλυσης πλοίων» Chittagong στο Mπαγκλαντές καταλήγουν τα πλοία που αποσύρονται για να γίνουν παλιοσίδερα. Τα περισσότερα πλοία έχουν διάρκεια ζωής 25 με 30 χρόνια και καθότι η επισκευή τους πολλές φορές κρίνεται αντιοικονομική και το ποσό που απαιτείται για την ασφάλισή τους είναι υπέρογκο, καταλήγουν στην... ανακύκλωση.
πηγή τρομακτικό

Οι εργάτες τεμαχίζουν με τα χέρια τους τα «γηρασμένα» πλοία, τα βγάζουν από τη θάλασσα στη στεριά και στη συνέχεια λιώνουν το σίδερο.

Ο αρθρογράφος τους National Geographic Peter Gwin επισκέφτηκε την περιοχή αυτή του Μπαγκλαντές μαζι με τον φωτογράφο Mike Hettwer και περιγράφει ακριβώς τι αντικρίζει ο κάθε επισκέπτης όταν πρωτοφθάνει στην περιοχή: Φρουρούς, συρματοπλέγματα και πινακίδες που γράφουν ότι απαγορεύεται η λήψη φωτογραφιών. 'Ολα αυτά τοποθετήθηκαν εκεί μετά από μια σειρά ατυχημάτων που κόστισαν τη ζωή πολλών εργατών.

«Στις φτωχογειτονιές που έχουν δημιουργηθεί γύρω από τα ναυπηγεία, γνώρισα πολλούς εργαζομένους. Πολλοί είχαν βαθιά σημάδια από τα ατυχήματα σε όλο τους το σώμα. ''Τατουάζ της Chittagong'', τα χαρακτήρισε ένας από αυτούς», λέει ο δημοσιογράφος του National Geographic και συνεχίζει: «Από μερικούς εργάτες έλειπαν τα δάχτυλα, κάποιος άλλος ήταν τυφλός από το ένα του μάτι.

Γνώρισα μια οικογένεια όπου οι τέσσερις γιοι της δούλευαν στο Chittagong. Ο μεγαλύτερος, 40 ετών, πέρασε δύο εβδομάδες ως βοηθός του ανθρώπου που έκοβε με ένα μηχάνημα τα πλοία πριν γίνει μάρτυρας του φρικτού θανάτου που βρήκε ένας συνάδελφός του ο οποίος κάηκε ζωντανός όταν προκλήθηκε φωτιά από τον αναπτήρα που είχε στην τσέπη του. ''Δεν ζήτησαν καν τα λεφτά μου, υπό το φόβο ότι δεν θα με άφηναν να φύγω'', μου είπε εξηγώντας ότι το αφεντικό του συχνά τρομοκρατούσε τους εργαζομένους με σκοπό να αποσιωπούν όσα έβλεπαν, τα ατυχήματα που συνέβαιναν».



mag24.gr
Recommended Post Slide Out For Blogger