Γράφει ο Παναγιώτης Ασημακόπουλος
- Όταν κάποιος μού εξηγήσει γιατί όσοι πίνακες περιέχουν και ρασοφόρους της... εποχής του ΄21 αποκλείεται να έχουν ιστορικό υπόβαθρο…
- Όταν κάποιος μού εξηγήσει με βάση ποια επιστημονική μέθοδο ορισμένοι γυρίζουν επιδεικτικά την πλάτη στο έντονο θρησκευτικό στοιχείο και στο σεβασμό προς την Εκκλησία που προβάλλεται μέσα από κείμενα και μαρτυρίες της εποχής….
- Όταν κάποιος μού εξηγήσει πώς στους αιώνες της σκλαβιάς της Τουρκοκρατίας γεννήθηκε, αναπτύχθηκε και γιγάντωσε το «ποθούμενον» και ο ζήλος για τη λευτεριά στους ραγιάδες….
- Όταν κάποιος μού εξηγήσει γιατί όσοι πίνακες περιέχουν και ρασοφόρους της... εποχής του ΄21 αποκλείεται να έχουν ιστορικό υπόβαθρο…
- Όταν κάποιος μού εξηγήσει με βάση ποια επιστημονική μέθοδο ορισμένοι γυρίζουν επιδεικτικά την πλάτη στο έντονο θρησκευτικό στοιχείο και στο σεβασμό προς την Εκκλησία που προβάλλεται μέσα από κείμενα και μαρτυρίες της εποχής….
- Όταν κάποιος μού εξηγήσει πώς στους αιώνες της σκλαβιάς της Τουρκοκρατίας γεννήθηκε, αναπτύχθηκε και γιγάντωσε το «ποθούμενον» και ο ζήλος για τη λευτεριά στους ραγιάδες….
Πηγή : Τρομακτικο
- Όταν κάποιος μού εξηγήσει πού διδασκόταν η ελληνική ιστορία και κυρίως τα γεγονότα της πτώσης της Βασιλεύουσας….
- Όταν κάποιος μού εξηγήσει πού προσφερόταν η θρησκευτική παιδεία μεβασική ύλη ότι ο Χριστός ήταν ο Ενσαρκωμένος Θεός, ότι θυσιάστηκε πάνω στο σταυρό για τις αμαρτίες των ανθρώπων και ότι αναστήθηκε (διδασκαλία που το Κοράνι δεν δέχεται ούτε για αστείο)….
- Όταν κάποιος μού εξηγήσει γιατί οι υπόδουλοι θέλησαν να «δραπετεύσουν» από τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό και πολιτιστικό Παράδεισο (όπως παρουσιάζουν συχνά την Οθωμανική αυτοκρατορία οι σύγχρονοι «αποδομητές των μύθων»)….
- Όταν κάποιος μού εξηγήσει γιατί σήμερα αλλοιώνεται μορφωτικά και πολιτιστικά μια γενιά πριν καν περάσει η μπογιά της, ενώ τότε διατηρήθηκαν αναλλοίωτες στα βασικά εθνικά και θρησκευτικά χαρακτηριστικά τους….
- …. τότε θα πω κι εγώ ότι το κρυφό σχολειό είναι ένας «μύθος».
- Όταν κάποιος μού εξηγήσει πού διδασκόταν η ελληνική ιστορία και κυρίως τα γεγονότα της πτώσης της Βασιλεύουσας….
- Όταν κάποιος μού εξηγήσει πού προσφερόταν η θρησκευτική παιδεία μεβασική ύλη ότι ο Χριστός ήταν ο Ενσαρκωμένος Θεός, ότι θυσιάστηκε πάνω στο σταυρό για τις αμαρτίες των ανθρώπων και ότι αναστήθηκε (διδασκαλία που το Κοράνι δεν δέχεται ούτε για αστείο)….
- Όταν κάποιος μού εξηγήσει γιατί οι υπόδουλοι θέλησαν να «δραπετεύσουν» από τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό και πολιτιστικό Παράδεισο (όπως παρουσιάζουν συχνά την Οθωμανική αυτοκρατορία οι σύγχρονοι «αποδομητές των μύθων»)….
- Όταν κάποιος μού εξηγήσει γιατί σήμερα αλλοιώνεται μορφωτικά και πολιτιστικά μια γενιά πριν καν περάσει η μπογιά της, ενώ τότε διατηρήθηκαν αναλλοίωτες στα βασικά εθνικά και θρησκευτικά χαρακτηριστικά τους….
- …. τότε θα πω κι εγώ ότι το κρυφό σχολειό είναι ένας «μύθος».