Διαβάστε σήμερα..

"

Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

«Έτσι πέρασα στη φυλακή» – Η εξομολόγηση του Τεό Θεοδωρίδη



Οι περιπέτειες του Τεό Θεοδωρίδη είχαν απασχολήσει έντονα τα media. Το επιτυχημένο μοντέλο είχε συλληφθεί με μεγάλη ποσότητα ναρκωτικών και βρέθηκε... στη φυλακή. Ο Τεό που πλέον είναι εδώ και μερικούς μήνες ελεύθερος έδωσε μια μεγάλη συνέντευξη στο περιοδικό «People» και μίλησε για τα 6 χρόνια που πέρασε στη φυλακή.

"Το χρόνο μου τον γέμιζα με διάβασμα και συγγραφή." διηγείται "Αυτοβιο­γραφικά σημειώ­ματα, αυτοδίδακτη σπουδή στην ψυχο­λογία, στον ελληνικό πολιτισμό, εκμάθηση και άλλης ξένης γλώσσας (σ.σ. ισπα­νικά), και πολλές ερ­γασίες. Ποτέ δεν είχα χρόνο για συγγραφή στο παρελθόν και ανακάλυψα πόσο ψυχοθεραπευτικό είναι. Έφτασα σε σημείο να μη μου φτά­νουν οι ώρες της ημέρας. Όταν έκλειναν τα φώτα της φυλακής, πήγαινα στο χώρο που είχα διαμορφώσει, σε μια γωνιά στο κελί μου, καλυμμένη με κουρτίνες. Εκεί είχα τη δική μου λάμπα και συνέχιζα χω­ρίς να ενοχλώ τους υπολοίπους.
Πηγή : ΤρομακτικόΤουλά­χιστον έτσι νομίζω! Βλέπεις, το πόσο τραγική μπορεί να είναι μια κατάσταση συνήθως εξαρτάται από το πόσο έμφαση της δίνουμε εμείς. Ωστόσο, είναι αλήθεια πως οι συνθήκες διαβίωσης είναι άθλιες και η ανθρώπινη αξιοπρέπεια εκμηδενί­ζεται στο έσχατο. Αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα, που θα ήθελα να κά­νουμε άλλη στιγμή.»

«Οι συγκρατούμενοι μου κάποια στιγμή θεώρησαν πως είχα αρχίσει να τα χάνω. Με ρωτούσαν πού θα ήθελα να είμαι και τους απαντούσα «εδώ που είμαι» ή τι θα έκανα αν αποφυλακι­ζόμουν την επομένη και τους έλεγα πως δεν ήθελα ακόμη, γιατί όλα όσα είχα ξε­κινήσει θα έμεναν ατελή. Ήξερα πως έξω θα είχα να αντιμετωπίσω άλλα θέματα, πολύ σημαντικά, και όλα αυτά θα έμεναν πίσω. Τώρα που το ξανασκέφτομαι, μάλ­λον δεν πρέπει να είχα και πολύ… σώας τας φρένας τελικά! (γέλια)»

Συγκρίνοντας το παρελθόν με το παρόν ο Τεό Θεοδωρίδης εξηγεί: «Διακρίνω πια το πόσο είχα διασκορπι­στεί. Δεν θαμπώνομαι τώρα από τη χλιδή, τις ανέσεις και την καλοπέραση. Ασχο­λήθηκα παράλληλα με πολλά και διαφορετικά πράγματα, που είχαν ως αποτέλεσμα να χάνω σταδιακά όλο και περισσότερο τον εαυτό μου. Οι όποιες εξωγενείς «υποβοήθειες» το μόνο που κατάφερναν ήταν να με μπερδεύουν πε­ρισσότερο και να με οδηγούν σε ηθική αλλοτρίωση. Σιγά σιγά, άρχισα να με χάνω τελείως. Έλεγα σε φίλους μου ότι ήθελα να τα παρατήσω όλα και να φύγω στη Γαύδο, για ένα-δύο χρόνια. Γελούσαν όταν το άκουγαν. Αυτό που επιθυμούσα ήταν να μείνω μόνος μακριά από τα πά­ντα και τους πάντες, να αναθεωρήσω, να δω τι συμβαίνει με εμένα και σε εμένα. Τελικά αυτό που στην ουσία επιθυμούσα ήρθε. Βέβαια, με τελείως διαφορετικές συνθήκες, αλλά ήρθε.»

Σήμερα, λίγους μήνες μετά την αποφυλά­κισή του, σε τι φάση είναι; «Κινητοποίησης και επεξεργασίας όλων των δεδομένων που λαμβάνω. Εί­μαι ευγνώμων για τις επαγγελματικές προτάσεις που μου γίνονται όλο αυτό το διάστημα. Προσπαθώ, όμως, να μην κάνω βιαστικές κινήσεις, γι’ αυτό έχω πει και πολλά «όχι». Θέλω ό,τι κάνω να το πιστεύω. Σύντομα θα ανακοινωθούν πράγματα τόσο στον τομέα της ναυτιλίας και του yacht chartering όσο και στη δρα­ματική τέχνη και τη μόδα. Δεν σου κρύβω ­ότι εργαζόμαστε πάνω σε ένα μονόπρα­κτο – μονόλογο, ευελπιστώντας ότι σε λίγο καιρό θα το ανεβάσουμε. Συζητώ για μια ταινία στην Ισπανία, όμως, προς το παρόν, δεν μπορώ να βγω από τη χώρα. Δεν ξέρω αν θα προλάβω.»
Recommended Post Slide Out For Blogger