Διαβάστε σήμερα..

"

Τετάρτη 11 Απριλίου 2018

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!



Καλή Ανάσταση!!!
Σε σένα που πιστεύεις κ Την ζεις. Σε σένα που πιστεύεις με έναν δικό σου τρόπο. Σε σένα που πιστεύεις αλλα σου την σπάνε οι υποκριτές "παππάδες" κ "Χριστιανοί" και δεν θα πας στην εκκλησία.
Σε σένα που πιστεύεις στην καλοσύνη γενικά. Σε σένα που πιστεύεις στην "δύναμη του ανθρώπου". Σε σένα που δεν πιστεύεις πουθενά.
Φίλε μου καλή Ανάσταση...όποτε κι αν έρθει...γιατί θα έρθει...γιατί θα σε προλάβει ο Χριστός σε κάποια στροφή...όταν θα χεις κατακτήσει όσα ονειρευόσουν κ πάλι θα νιώθεις "κάτι" να σου λείπει...όταν δεν θα χεις "δύναμη" να κάνεις τίποτα...όταν θα είσαι ανάμεσα σε όλους όσους αγαπάς κ όμως θα νιώθεις "μόνος"...όταν θα είσαι πραγματικά "μόνος"...όταν η δύναμη του ανθρώπου καταρρέει δίπλα σε ένα κρεβάτι νοσοκομείου...όταν οι άνθρωποι σε απογοητεύσουν...όταν όλοι κι όλα σε προδώσουν...όταν η χώρα σου "κινδυνεύει"...όταν το "μέλλον" προβλέπεται άσχημο...όταν το "παρόν" είναι ένας γολγοθάς...όταν η "επιστήμη" κ " η γνώση" δεν μπορεί να κάνει τίποτα πια...κάτσε σε μια γωνιά,κλείσε τα μάτια και με όλη σου τη ψυχή προσευχήσου εαν υπάρχει να στο δείξει...πες Του είμαι εδώ με ματια ανοιχτά για να σε δω κ αυτια για να σ'ακούσω κ να με στείλεις Εσύ σ εκείνους που θα κάνουν τη πίστη μου μια σχέση ζωντανή μαζί Σου.

Και στα λέω αυτά φίλε μου από πείρα...γιατί ο Χριστός θα σε βρει όσο κι αν Τον αρνηθείς...στο λέει κάποια που ακόμη κ σήμερα Τον προδίδει συνεχώς...θα σε προλάβει...όπως λεει κ μια αγαπημένη ψυχή " και κάτω από το πατάκι να κρυφτείς,θα Σε βρει"...απλά θα ναι κρίμα να σε προλάβει πριν το τέλος... να ζήσεις μια ζωή χωρίς τα δώρα της αγάπης Του...μ'αυτό το "κενό" που μόνο Εκείνος μπορεί να σου γεμίσει...κράτα το αυτό κι όταν όλα τ'άλλα αποτύχουν...δεν χάνεις κάτι...απλά δοκίμασε το...
Καλή Ανάσταση στο "σπίτι μου" που σήμερα μου λείπει...στην Ι.Μ.Παναγίας Χρυσοπηγής...Καλή Ανάσταση σε όλους τους παππούληδες εκεί που αγαπώ τόσο πολύ...Καλή Ανάσταση σε όλα μου τα "αδέρφια" που θα είναι σήμερα εκεί...Καλή Ανάσταση στα "αδερφια" στην Ουγκάντα...Καλή Ανάσταση σε όλους ...
Χριστίνα Σεφερλή
Πηγή: Εκδόσεις Χρυσοπηγή
Recommended Post Slide Out For Blogger