+++Δεκαπενταύγουστος 2026 στη Χρυσοπηγή !!- Κάθε απόγευμα του Δεκαπενταυγούστου στην Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής στις 6.00μ.μ. θα τελείται η ακολουθία του εσπερινού και η Παράκληση της Παναγίας .Αμέσως μετά θα πραγματοποιείται ομιλία από τον π.Εφραίμ Παναούση .Θέμα των φετινών συναντήσεων : Οι Άγιοι και τα προβλήματα της ζωής μας .Απαντήσεις από τη ζωή και τη διδασκαλία των Αγίων σε καθημερινά θέματα της ζωής (άγχος,απώλειες,ασθένεια,θλίψη ,θυμός,κ.λ.π) +++ Κάθε απόγευμα του Δεκαπενταυγούστου στο εκκλησάκι των Εισοδίων της Θεοτόκου στην οδό Στέντορος 4 στο Παγκράτι θα τελείται στις 7.00μ.μ. η Παράκληση της Παναγίας .+++ Ημερήσια προσκυνηματική εκδρομή πραγματοποιεί η Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής στο νησί του Αγίου Νεκταρίου ,την Αίγινα το Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου .Το πρόγραμμα της εκδρομής περιλαμβάνει: Αναχώρηση με πούλμαν από το Μοναστήρι της Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής το Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου στις 6.00π.μ. Μετάβαση στο λιμάνι του Πειραιά και αναχώρηση με το πλοίο για την Αίγινα.Προσκύνημα στον Άγιο Νεκτάριο, ξενάγηση στην παλαιά Μονή.Συμμετοχή στην Ιερά Παράκληση αλλά και στον νέο περικαλλή Ναό του Αγίου. Μετάβαση κατόπιν,στον οικισμό της Αγίας Μαρίνας για ελεύθερο φαγητό. Επίσκεψη στη συνέχεια και προσκύνημα στην γυναικεία Ιερά Μονή του Αγίου Μηνά. Ξενάγηση στην ιστορία και το παρόν του νησιού. Ελεύθερος χρόνος και αναχώρηση από το λιμάνι της Αίγινας γύρω στις 6.00 μ.μ. για τον Πειραιά και αμέσως μετά μετάβαση με το πούλμαν στο Μοναστήρι.Πληροφορίες : π.Παίσιος 2295022228

Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Αγαπημένο μας φρούτο που μειώνει την αρτηριακή πίεση


Είναι απαραίτητο “αξεσουάρ” σε κάθε ψυγείο το καλοκαίρι και τώρα οι επιστήμονες ανακάλυψαν πως έχει ευεργετική δράση για την καρδιά μας...


Πρόκειται βέβαια για το καρπούζι!

Ερευνητές από το Κρατικό Πανεπιστήμιο της Φλόριντα διαπίστωσαν ότι το ζουμερό καλοκαιρινό φρούτο μειώνει την αρτηριακή πίεση κι έτσι μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο εμφράγματος
πηγή τρομακτικό.

Η νέα μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση American Journal of Hypertension αναφέρει ότι το καρπούζι έχει σημαντικά οφέλη για την καρδιά, ιδιαίτερα σε παχύσαρκα άτομα, ακόμη και σε χαμηλές θερμοκρασίες.

Το κρύο αυξάνει τις πιθανότητες πρόωρου θανάτου λόγω εμφράγματος, καθώς η καρδιά λειτουργεί πιο εντατικά για να διατηρήσει τη θερμοκρασία του σώματος. Έτσι, η αρτηριακή πίεση αυξάνεται.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η κατανάλωση εκχυλίσματος καρπουζιού μειώνει την πίεση που ασκείται στην καρδιακή αορτή κι έτσι ο κίνδυνος εμφράγματος και εγκεφαλικού είναι μικρότερος.


onmed.gr
Recommended Post Slide Out For Blogger