Με τη χάρη και την ευλογία του Θεού τελέσθηκε την Κυριακή του Πάσχα η Θεία Λειτουργία της Αναστάσεως στο χωριό της ιεραποστολής μας στο Λουγκουζί.Πολλοί πιστοί με τα παιδιά τους προσήλθαν από νωρίς στην εκκλησία.Ο π.Γεώργιος Νυόμπι ο εφημέριος του ναού τα είχε ετοιμάσει όλα όμορφα με τη βοήθεια των νέων παιδιών που βοηθούν την Ιεραποστολή.Ψάλλοντας πανηγυρικά το Κριστό αζούκιτε (Χριστός ανέστη) συμμετείχαν στην Θεία Λειτουργία και κοινώνησαν των αχράντων Μυστηρίων.Μετά το τέλος της Θείας Λειτουργίας όλοι οι πιστοί σαν τους πρώτους χριστιανικούς χρόνους κάθισαν σε κοινό τραπέζι που είχαν ετοιμάσει οι γυναίκες της ενορίας.Ευχαριστούμε το Θεό για τι μεγάλες δωρεές που μας παραχωρεί.Ευχαριστούμε τον π.Γεώργιο Νυόμπι για την αγάπη και την αφοσίωση στην ενορία του αλλά και όλους τους πιστούς του Λουγκουζί .Τέλος όλους τους Έλληνες που με μύριους τρόπους αγαπούν και ενισχύουν την ιεραποστολή ώστε να παίρνουν σάρκα και οστά εικόνες σαν και αυτές
Για
τη μεγάλη βυζαντινή ποιήτρια, που η ζωή της μοιάζει σαν παραμύθι,για τη
μεγάλη αυτή φυσιογνωμία, την οσία Κασσιανή, αυτό το αφιέρωμα.
Το όνομά της είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τροπάριο που ακούγεται τη
Μ. Τρίτη σε όλους τους χριστιανικούς ναούς. Είναι ένα συγκλονιστικό
τροπάριο που έγραψε και μελοποίησε η Κασσιανή αυτή η σοφή αυτή υμνωδός
και αφορά την αμαρτωλή του Ευαγγελίου που την γλίτωσε ο Χριστός από το
λιθοβολισμό και που δυστυχώς πολλοί αυθαίρετα ταύτισαν την οσία με το
περιεχόμενο αυτού του ύμνου. Πολλές μυθιστορικές και φανταστικές
ιστορίες υφάνθηκαν γύρω από το όνομά της εξ αιτίας αυτού του τροπαρίου
που όμως δε βασίζονται στην ιστορική αλήθεια.Η Οσία Κασσιανή (ή Κασσία ή Ικασία ή Εικασία) η Υμνογράφος γεννήθηκε μεταξύ του 805 και του 810 μ.Χ. στην Κωνσταντινούπολη και έζησε στα χρόνια του βασιλιά Θεοφίλου (829 -842 μ.Χ.).Σύμφωνα με τα βιογραφικά της στοιχεία που αναφέρουν οι βυζαντινοί χρονογράφοι όπως ο Γεώργιος ο Αμαρτωλός, ο Συμεών, ο Μάγιστρος και κάποιοι άλλοι, η Κασσιανή ήταν ωραιοτάτη σεμνή και από αρχοντική καταγωγή και την ενδιέφεραν πολύ τα γράμματα. Άλλωστε για όλες αυτές τις χάρες της διαλέχθηκε από τη μητέρα του Θεόφιλου ανάμεσα σε άλλες εκλεκτές βυζαντινές κόρες, για υποψήφια νύμφη του Θεόφιλου. Σίγουρα ήταν η επικρατέστερη. Όμως το σχέδιο του Θεού την προόριζε για πολύ ανώτερο ρόλο από εκείνον της αυτοκράτειρας.
Πηγή : Αντέχουμε