Διαβάστε σήμερα..

"

Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Ο Αντριάνο και η αυτοκτονία

Ο Βραζιλιάνος επιθετικός αποκάλυψε πως σκέφτηκε πολλές φορές να γίνει αυτόχειρας, αλλά τον συγκράτησε η μητέρα του.
Τώρα λέει είναι καλά, αλλά πλέον έφτασε τα 30 και μπάλα δεν έπαιξε...

Ολοι οι ποδοσφαιρόφιλοι έχουν αναρωτηθεί μία ή περισσότερες φορές: «μα καλά αυτό το κεφάλι του Αντριάνο τι έχει μέσα;» Στα 30 χρόνια του πλέον ο Βραζιλιάνος επιθετικός είναι ξεκάθαρο πως για τους δικούς του λόγους δεν έκανε την καριέρα που θα μπορούσε να αφήσει εποχή και να τον τοποθετήσει μεταξύ των κορυφαίων. Ο «Αυτοκράτορας» ακολούθησε διαφορετικούς δρόμους. Από το 2001 όταν και μετακόμισε στην Ιντερ, δεκάδες εξωαγωνιστικά επεισόδια κατεγράφησαν στο σήριαλ της ζωής του.
Πηγή :Τρομακτικό
Πόσες φορές πήγε μεθυσμένος στις προπονήσεις, φωτογραφήθηκε με όπλα, πυροβόλησε γείτονες, κάπνισε πούρα, οδηγώντας μηχανάκι και άλλα πολλά περιστατικά που αμαύρωσαν το αγωνιστικό όνομα του. Αυτά και ακόμα περισσότερα καταγράφει ο ίδιος στην αυτοβιογραφία του με τίτλο «Η μοναξιά». Το χειρότερο όλων όμως είναι η αποκάλυψη πως έφτασε ακόμα και στο να σκέφτεται πολύ σοβαρά και συχνά την αυτοκτονία.

Αναφορικά με αυτό καταγράφει τα όσα είπε στη μητέρα του, η οποία φέρεται να τον συγκράτησε στο να μην το κάνει: «Μητέρα, κανείς δεν ξέρει τι περνάω μέσα μου. Εχω τάσεις αυτοκτονίας. Δεν ξέρω τι μου συμβαίνει. Υπάρχουν μέρες που σκέφτομαι να πυροβολήσω την ζωή μου. Τότε όμως σκέφτομαι εσένα, την οικογένεια μου και δεν το κάνω!»

Φυσικά για όλα αυτά η υπαιτιότητα είναι αποκλειστικά δική του. Ο ίδιος παραδέχτηκε πρόσφατα πως από το 2008 ήταν αλκοολικός, ενώ οι φήμες για πάρτι με ναρκωτικά οργίαζαν και ειδικά όταν εκείνη την εποχή επέστρεψε στο Ρίο Ντε Τζανέιρο. Τώρα ο Αντριάνο λέει πως είναι καλά: «Πλέον είμαι αρκετά ώριμος για να ξέρω εάν και πότε πρέπει να ζητήσω βοήθεια από ειδικούς. Τώρα είμαι ευτυχισμένος», υποστήριξε κατά την παρουσίαση του βιβλίου. Το μόνο που ξέχασε να αναφέρει είναι πως μία βδομάδα νωρίτερα η Φλαμένγκο τον προειδοποίησε πως θα τιμωρηθεί εάν συνεχίσει να αργοπορεί στις προπονήσεις. Οπότε ακόμα και εάν είναι καλά, ποδόσφαιρο σοβαρά δεν πρόκειται να παίξει ποτέ ξανά και αυτό είναι κρίμα...
gazzetta.gr
Recommended Post Slide Out For Blogger