Διαβάστε σήμερα..

"

Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

Πατέρας Θεμιστοκλής: «Δε φεύγω από τη Σιέρα Λεόνε ακόμα και αν μολυνθώ από τον Εμπολα».

Πατέρας Θεμιστοκλής: «Δε φεύγω από τη Σιέρα Λεόνε ακόμα και αν μολυνθώ από τον Εμπολα»
Η προχωρημένη ηλικία του δε συμβαδίζει με τις αντοχές του.
«Οπλισμένος» με πάθος υπηρετεί με απόλυτη συνέπεια εδώ και πολλά χρόνια το έργο του ως ιεραπόστολος της αγάπης στη Σιέρα Λεόνε.

Ως ανήσυχο πνεύμα, ασχολήθηκε με τα ανθρώπινα δικαιώματα, χωρίς να σταματά να «βασανίζεται» με τα δικά του υπαρξιακά ερωτήματα που κατέκλυζαν το νου του. «Αρχές της δεκαετίας του 70 αποφασίζω να παρατήσω τα πάντα και επιστρέφω στην Ορθοδοξία. Έμπνευσή μου ήταν το έργο της Μητέρας Τερέζας» λέει ο ίδιος.
Πηγή : ενοριακή ζωή
«Αυτό που με ενδιέφερε πλέον ήταν το πάθος μου να είμαι στο πλευρό ανθρώπων φτωχών και να τους βοηθάω.
Χωρίς να το σκεφτώ ιδιαίτερα ζήτησα τότε από τον Σεβασμιότατο την ευλογία του προκειμένου να αρχίσω ιεραποστολή στην Αφρική. Ήταν πια 1999 όταν ξεκινούσα το έργο μου στην Κένυα με την εντολή του Μακαριότατου Πατριάρχη Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής, Πέτρου, ο οποίος φρόντισε να χειροτονηθώ Διάκος ακολούθως Ιερέας και μετά Αρχιμανδρίτης», σημειώνει.
Εξηγεί το έργο του στην Αφρική: «Πιστεύω ότι η γνώση και η μόρφωση πρέπει και μπορούν να βοηθούν στην εξέλιξη. Έφτιαξα σχολεία για τους ανθρώπους αυτούς. Τους αγάπησα, δέθηκα μαζί τους. Περάσαμε δυσκολίες, πώς να τους αφήσω τώρα στα δύσκολα; Ξέρετε οι εικόνες που έχω δει εδώ έχουν χαραχθεί για πάντα στη μνήμη μου. Παιδιά ακρωτηριασμένα, παραμορφωμένα πρόσωπα και ο θάνατος μέρος της καθημερινότητας».
Μάλιστα, στέλνει κι ένα συγκινητικό μήνυμα: «Είναι καθήκον μου να μείνω σε αυτή τη δύσκολη στιγμή στο πλευρό τους. Αυτή είναι η δική μου αποστολή. Δεν θα εγκαταλείψω τη Σιέρα Λεόνε ακόμα και αν μολυνθώ από τον ιό Έμπολα, θα μείνω εδώ είναι καθήκον μου».
Η ζωή του θα μπορούσε να αποτελέσει σενάριο ταινίας. Ελληνοαυστραλός, μπαίνει στο Πανεπιστήμιο, αλλά εγκαταλείπει πολύ γρήγορα τα όνειρα για ακαδημαϊκή καριέρα: «Με εξέφραζαν περισσότερο οι πολιτικές επιστήμες και η φιλοσοφία», θα πει. Το αξιοπερίεργο πάντως είναι πως εκείνη την περίοδο επηρεασμένος από το ρεύμα της εποχής και τη μουσική των «Beatles» και των «Rolling Stones» θα δημιουργήσει το μουσικό group «The Flies» («Μύγες» στα ελληνικά) το οποίο γνώρισε επιτυχία, αφού κατάφερε να παίξει ακόμη και στο πλευρό του Mick Jagger. Ωστόσο, κανείς μέχρι εκείνη τη στιγμή δε μπορούσε να φανταστεί ότι το αγόριμε τα μακριά μαλλιά και τις επαναστατικές ιδέες θα άλλαζε σελίδα στη ζωή του και θα έβαζε… ράσο.

Πηγή:  protothema.gr
Recommended Post Slide Out For Blogger