+++Δεκαπενταύγουστος 2026 στη Χρυσοπηγή !!- Κάθε απόγευμα του Δεκαπενταυγούστου στην Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής στις 6.00μ.μ. θα τελείται η ακολουθία του εσπερινού και η Παράκληση της Παναγίας .Αμέσως μετά θα πραγματοποιείται ομιλία από τον π.Εφραίμ Παναούση .Θέμα των φετινών συναντήσεων : Οι Άγιοι και τα προβλήματα της ζωής μας .Απαντήσεις από τη ζωή και τη διδασκαλία των Αγίων σε καθημερινά θέματα της ζωής (άγχος,απώλειες,ασθένεια,θλίψη ,θυμός,κ.λ.π) +++ Κάθε απόγευμα του Δεκαπενταυγούστου στο εκκλησάκι των Εισοδίων της Θεοτόκου στην οδό Στέντορος 4 στο Παγκράτι θα τελείται στις 7.00μ.μ. η Παράκληση της Παναγίας .+++ Ημερήσια προσκυνηματική εκδρομή πραγματοποιεί η Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής στο νησί του Αγίου Νεκταρίου ,την Αίγινα το Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου .Το πρόγραμμα της εκδρομής περιλαμβάνει: Αναχώρηση με πούλμαν από το Μοναστήρι της Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής το Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου στις 6.00π.μ. Μετάβαση στο λιμάνι του Πειραιά και αναχώρηση με το πλοίο για την Αίγινα.Προσκύνημα στον Άγιο Νεκτάριο, ξενάγηση στην παλαιά Μονή.Συμμετοχή στην Ιερά Παράκληση αλλά και στον νέο περικαλλή Ναό του Αγίου. Μετάβαση κατόπιν,στον οικισμό της Αγίας Μαρίνας για ελεύθερο φαγητό. Επίσκεψη στη συνέχεια και προσκύνημα στην γυναικεία Ιερά Μονή του Αγίου Μηνά. Ξενάγηση στην ιστορία και το παρόν του νησιού. Ελεύθερος χρόνος και αναχώρηση από το λιμάνι της Αίγινας γύρω στις 6.00 μ.μ. για τον Πειραιά και αμέσως μετά μετάβαση με το πούλμαν στο Μοναστήρι.Πληροφορίες : π.Παίσιος 2295022228

Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Η πολλή τηλεόραση επηρεάζει και την πίεση

Eίναι γνωστό ότι οι πολλές ώρες τηλεόρασης και τα πολλά βιντεοπαιχνίδια βλάπτουν την υγεία των παιδιών, όμως μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα...
εντοπίζει μια ακόμη βλαβερή συνέπεια: αυξάνουν τον κίνδυνο να εμφανίσουν αυξημένη αρτηριακή πίεση τα παιδιά. Ο κίνδυνος είναι υπαρκτός ασχέτως εάν το παιδί είναι παχύ ή λεπτό.

Η έρευνα έγινε από ερευνητές του Πολιτειακού Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν, υπό τη δρα Τζόι Άιζενμαν, και δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση «Αrchives of Ρediatrics and Αdolescent Μedicine». Είναι η πρώτη φορά που έρευνα συσχετίζει άμεσα αυτή τη συνήθεια των παιδιών - το να κάθονται επί ώρες μπροστά από μια οθόνη παρακολουθώντας ή παίζοντας παιχνίδια- με την αύξηση της πίεσης του αίματος.

Οι επιστήμονες μελέτησαν παιδιά τριών έως οκτώ ετών επί μία εβδομάδα, με τη βοήθεια ειδικής συσκευής που προσδιόριζε πόσο κινητικά ήταν, σε συνδυασμό με πληροφορίες που πήραν από τους γονείς σχετικά με τη συμπεριφορά και τις συνήθειες των παιδιών τους. Τα παιδιά έκαναν τέτοιου είδους καθιστική ζωή κατά μέσο όρο πέντε ώρες την ημέρα και βρίσκονταν τουλάχιστον μιάμιση ώρα μπροστά από μια οθόνη.
Πηγή : Τρομακτικό

Δύο ώρες το όριο

Παρ΄ όλο που η καθιστική ζωή δεν συσχετιζόταν άμεσα με το επίπεδο της πίεσης, βρέθηκε άμεση σχέση της πίεσης με τις ώρες παρακολούθησης τηλεόρασης. Άσχετα με το βάρος του παιδιού, η πίεση του αίματος ήταν σημαντικά υψηλότερη στα παιδιά που έβλεπαν τον περισσότερο χρόνο τηλεόραση ή έπαιζαν τα περισσότερα βιντεοπαιχνίδια στην τηλεόραση, σε σχέση με όσα παιδιά σπαταλούσαν τον μικρότερο χρόνο μπροστά στην οθόνη της τηλεόρασης (λιγότερο από μισή ώρα τη μέρα).

Οι ερευνητές επισημαίνουν ότι οι γονείς δεν πρέπει να αφήνουν τα παιδιά τους πάνω από δύο ώρες μπροστά από μια τηλεόραση κάθε μέρα και αυτό πρέπει οπωσδήποτε να συνδυάζεται με τουλάχιστον μία ώρα φυσικής άσκησης ημερησίως.
Recommended Post Slide Out For Blogger