Διαβάστε σήμερα..

"

Τρίτη 19 Ιουνίου 2018

Όταν ο Παύλος Μελάς αψηφούσε την ολιγωρία των Κυβερνήσεων

΄

«Δεν υπήκουσα παρά εις μίαν ιδέαν, να φανώ χρήσιμος εις τον πλησίον και τον τόπον μου. Αυτή είναι όλη μου η φιλοδοξία και σαν καλός στρατιώτης θέλω να υπηρετήσω την Πατρίδα και γι'αυτήν να αποθάνω. 
Καμιά δυσκολία δεν θα με σταματήσει. Δεν θα υποχωρήσω ποτέ προ των εμποδίων... Ευχηθείτε όπως ο Θεός με βοηθήσει να τηρήσω εντίμως τον όρκον μου... 
Αναλαμβάνω αυτόν τον Αγώνα με όλην μου την ψυχήν και με την ιδέα ότι είμαι υποχρεωμένος να τον αναλάβω...».
Ανθυπολοχαγός ΠΒ Παύλος Μελάς
 

Πρωτομάρτυς του Μακεδονικού Αγώνος

Έδωσε τη ζωή του για τη Μακεδονία θυσιαζόμενος σε ηλικία 34 ετών για την απελευθέρωσή της από τους βάρβαρους.
Υπέγραψε με το αίμα του την ελληνικότητα της Μακεδονίας, όπως και τόσοι άλλοι Μακεδονομάχοι.
Σήμερα, κάποιοι ξεπούλησαν το όνομα.
Σήμερα, κάποιοι ατίμασαν τη θυσία του.
Γιατί κάποιοι προτίμησαν να ακούσουν και να εμπιστευθούν "τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα".

Όμως, ό,τι και να κάνουν, "δεν θα την πάρουνε ποτέ τη γη των Μακεδόνων, τη γη μας την Ελληνική".
Έλληνες, μην εφησυχάζουμε!
Τιμή και δόξα στο αίμα του Παύλου Μελά!
Recommended Post Slide Out For Blogger