Πασχαλινό Παζάρι "από καρδιάς" στην Ι.Μ.Παναγίας Χρυσοπηγής

Πασχαλινό Παζάρι "από καρδιάς" στην Ι.Μ.Παναγίας Χρυσοπηγής
Μάθετε περισσότερα .Κάντε κλικ στην εικόνα.

Διαβάστε σήμερα..

"

Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Για σένα που πονάς.

To πρόβλημα του πόνου συγκινεί πάντοτε την καρδιά μου.Νιώθω πολλή συμπάθεια σε κάθε πονεμένο.Έχω και εγώ περάσει πολλές δοκιμασίες και πολύ πόνο στη ζωή.
Θα ήθελα να σταθώ δίπλα σε κάθε πονεμένη καρδιά.Να μπορούσα να σπογγίσω πονεμένα δάκρυα.Να μπορούσα να ανακουφίσω και να παρηγορήσω πονεμένους ανθρώπους .Σε όλη την πτωχή ποιμαντική μου διακονία προσπάθησα πάντα με ειλικρίνεια και αγάπη να σταθώ δίπλα σε πονεμένους ανθρώπους.
Αυτή η εσωτερική μου συμπάθεια  με παρακίνησε και τώρα στα βαθιά γεράματα ,να γράψω λίγα λόγια αγάπης και παρηγοριάς σε αυτούς οι οποίοι με οποιοδήποτε τρόπο τραυματίζονται στην πορεία της ζωής.(από τον πρόλογο του νέου βιβλίου του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου πρώην Πειραιώς κ.Καλλινίκου.Για σένα που πονάς.Ζητήστε το σε όλα τα χριστιανικά βιβλιοπωλεία .Τιμή 7 ευρώ.
Recommended Post Slide Out For Blogger