Πασχαλινό Παζάρι "από καρδιάς" στην Ι.Μ.Παναγίας Χρυσοπηγής

Πασχαλινό Παζάρι "από καρδιάς" στην Ι.Μ.Παναγίας Χρυσοπηγής
Μάθετε περισσότερα .Κάντε κλικ στην εικόνα.

Διαβάστε σήμερα..

"

Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2019

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!!



π.Ανδρέα Κονάνου
Το νέο χρόνο,
θέλω να συνεχίσω να αναπνέω
με ευγνωμοσύνη
και να χαίρομαι την κάθε στιγμή.
Να θεωρώ τα πάντα φρέσκα και καινούργια,
όπως βλέπω χώρες που συναντώ για πρώτη φορά,
με την ίδια έκπληξη και χαρά
Έτσι θα καταργώ μονίμως


την απειλή της ρουτίνας και πλήξης.
Θέλω να αλλάζω μυαλό,
να ανοίγω τη σκέψη μου,
να βλέπω τα πράγματα πλατιά,
σαν το Θεό.
Θέλω αυτή τη νέα χρονιά
να ρέω μαζί με τη ζωή
και το θέλημα του Θεού.
Ροή, θα πει, ¨όπως έρχονται τα πράγματα¨.
Να τα δέχομαι, να τα καλωσορίζω, να τα αγαπώ,
χωρίς ένταση, σύγκρουση ή επανάσταση.
Κι αν κάτι θέλει αλλαγή, να την κάνω,
μα όλο αυτό να γίνεται με ηρεμία.
Να σπάω τα αυγά για να κάνω ομελέτα,
μα να μην τα σπάω με πανικό και κρίση άγχους,
γιατί θα γίνει ζημιά και όχι… ομελέτα.
Θέλω να έχω αυτή την ισορροπία:
και να ¨σπάω αυγά¨,
και να συνεχίσω να αναπνέω ήρεμα
λέγοντας την προσευχή της ειρήνης του Θεού.
Θέλω να μιλάω για το φως περισσότερο
και να αλλάζω θέμα
όταν η όποια κουβέντα γίνεται μίζερη.
Θέλω να επενδύω στον Ήλιο,
κι όχι στο σκοτάδι,
τη γκρίνια και δυσαρέσκεια.
Να τρέχω παντού για ομιλίες,
λειτουργίες, λιτανείες,
βόλτες, συναντήσεις, τραπέζια,
θέατρα,
γυμναστήρια, ψώνια, ταξίδια,
μα στο κέντρο της ψυχής μου
να είμαι διαρκώς
μοναχικά ευτυχισμένος,
ήρεμος και ¨ακίνητος¨
στη βάση της θείας γαλήνης
και απάθειας.
Να μιλώ, μα μέσα μου να σιωπώ αναπαυμένος.
Να σε θέλω, μα να μη σε έχω ανάγκη.
Να σε αγαπώ, χωρίς να σε πνίγω,
και χωρίς να προσκολλώμαι.
Να ακουμπώ τα πάντα της ζωής,
μα στην καρδιά μου να έχω ταυτόχρονα
απόσταση από όλα
και πληρότητα θείας αυτάρκειας
Έλα, Χριστέ μου,
και ρίξε λάδι στης ψυχής μου το καντήλι,
και δώσε μου όρεξη, ώθηση,
κίνητρο και χαρά,
όλα αυτά να τα λαχταρώ με ειλικρίνεια,
και να τα ζω με συνέπεια καθημερινή,
για άλλες 365 μέρες,
και για άλλες τόσες,
και για όσα χρόνια επιτρέψεις ακόμα
να ζήσω.
Κύριε, Ιησού Χριστέ,
κάνε με υπεύθυνο.
Πέτα με στη θάλασσα του Ελέους Σου,
και δείξε μου τον τρόπο
να κάνω τα όποια κύματα
συνεργάτες μου
στο σκαρφάλωμα
της αγάπης Σου.
Χρόνια πολλά!!
Ευλογημένο και χαρούμενο το 2019 !!!
Recommended Post Slide Out For Blogger