+++Δεκαπενταύγουστος 2026 στη Χρυσοπηγή !!- Κάθε απόγευμα του Δεκαπενταυγούστου στην Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής στις 6.00μ.μ. θα τελείται η ακολουθία του εσπερινού και η Παράκληση της Παναγίας .Αμέσως μετά θα πραγματοποιείται ομιλία από τον π.Εφραίμ Παναούση .Θέμα των φετινών συναντήσεων : Οι Άγιοι και τα προβλήματα της ζωής μας .Απαντήσεις από τη ζωή και τη διδασκαλία των Αγίων σε καθημερινά θέματα της ζωής (άγχος,απώλειες,ασθένεια,θλίψη ,θυμός,κ.λ.π) +++ Κάθε απόγευμα του Δεκαπενταυγούστου στο εκκλησάκι των Εισοδίων της Θεοτόκου στην οδό Στέντορος 4 στο Παγκράτι θα τελείται στις 7.00μ.μ. η Παράκληση της Παναγίας .+++ Ημερήσια προσκυνηματική εκδρομή πραγματοποιεί η Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής στο νησί του Αγίου Νεκταρίου ,την Αίγινα το Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου .Το πρόγραμμα της εκδρομής περιλαμβάνει: Αναχώρηση με πούλμαν από το Μοναστήρι της Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής το Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου στις 6.00π.μ. Μετάβαση στο λιμάνι του Πειραιά και αναχώρηση με το πλοίο για την Αίγινα.Προσκύνημα στον Άγιο Νεκτάριο, ξενάγηση στην παλαιά Μονή.Συμμετοχή στην Ιερά Παράκληση αλλά και στον νέο περικαλλή Ναό του Αγίου. Μετάβαση κατόπιν,στον οικισμό της Αγίας Μαρίνας για ελεύθερο φαγητό. Επίσκεψη στη συνέχεια και προσκύνημα στην γυναικεία Ιερά Μονή του Αγίου Μηνά. Ξενάγηση στην ιστορία και το παρόν του νησιού. Ελεύθερος χρόνος και αναχώρηση από το λιμάνι της Αίγινας γύρω στις 6.00 μ.μ. για τον Πειραιά και αμέσως μετά μετάβαση με το πούλμαν στο Μοναστήρι.Πληροφορίες : π.Παίσιος 2295022228

Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

H διήμερη διατροφή που θα σας κάνει να ξεχάσετε τη δίαιτα !

  
diatrofiΥπάρχει ένας πολύ πιο απλός και αποτελεσματικός τρόπος να χάσουμε βάρος και να το διατηρήσουμε, σύμφωνα με έρευνα που έγινε στο University Hospital του Μάντσεστερ.
Οι ειδικοί χωρισαν 115  γυναίκες σε τρία τμήματα. Στις γυναίκες που ύστερα από ελεύθερη διατροφή κατέφυγαν σε σκληρές δίαιτες, στο τμήμα που αφαίρεσε τους υδατάνθρακες από τη διατροφή του για δύο ημέρες την εβδομάδα  και στις γυναίκες που έβαλαν να τρώνε  φρούτα, λαχανικά και άπαχο κρέας δύο ημέρες την εβδομάδα συμπληρώνοντας 650 θερμίδες την ημέρα.
Η τρίτη ομάδα έχασε το περισσότερο βάρος ενώ εκείνη που αφαίρεσε 2 μέρες τους υδατάνθρακες ήρθε δεύτερη. Το εντυπωσιακό όμως με την τρίτη ομάδα που κατανάλωνε 2 μέρες λαχανικά και φρούτα, ήταν πως ύστερα από ένα χρονικό διάστημα οι γυναίκες που επέτρεπαν στους εαυτούς τους να φάνε ό,τι ήθελαν, σημείωναν διπλάσια
Συνέχισαν μάλιστα να βλέπουν το δείκτη της ζυγαριάς να μένει σταθερός με μικρή πάντα καθοδική πορεία ακόμη και στις ημέρες της εβδομάδας, όπου εκείνες έτρωγαν κανονικά. Όπως επισήμανε o επικεφαλής της μελέτης  ο οργανισμός συνηθίζει και οι περισσότερες γυναίκες εξακολουθούσαν να τρώνε υγιεινά ακόμα και τις πέντε ημέρες της εβδομάδας που δεν υπήρχαν περιορισμοί.
Πηγή: govastileto.gr 
 
Recommended Post Slide Out For Blogger