. +++Την Τετάρτη 10 Ιουνίου στην Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής ,θα τελεσθεί Νυχτερινή Θεία Λειτουργία με την ευκαιρία της εορτής του Άξιον εστί και Αγίου Λουκά του Ιατρού. H ακολουθία θα ξεκινήσει στις 9.00μ.μ+++.Πανηγυρίζει το Σάββατο 13 Ιουνίου το παρεκκλήσιο των Νεοφανών Πατέρων και Μητέρων της Ιεράς Μονής Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής με το ακόλουθο πρόγραμμα: Παρασκευή 12 Ιουνίου 6.00.μ.μ. Πανηγυρικός εσπερινός στο παρεκκλήσιο της Ιεράς Μονής των Αγίων Νεοφανών Πατέρων και Μητέρων Σάββατο 13 Ιουνίου 7.00π.μ. Ακολουθία του Όρθρου και Θεία Λειτουργία στο πανηγυρίζον Παρεκκλήσιο (Το παρεκκλήσιο βρίσκεται στην είσοδο της Μονής )+++Ημερήσια προσκυνηματική εκδρομή στην Ιερά νήσο της Τήνου πραγματοποιεί η Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής το Σάββατο 4 Ιουλίου 2026 .Το προσκύνημά μας περιλαμβάνει : Αναχώρηση από την Ιερά Μονή Χρυσοπηγής το Σάββατο 4 Ιουλίου με πούλμαν στις 6.00π.μ μετάβαση στη Ραφήνα και από εκεί μετάβαση στο νησί της Τήνου με το καράβι . Μετά την άφιξή μας επιβίβαση σε πούλμαν και μετάβαση στο μοναστήρι της Αγίας Πελαγίας στο Κεχροβούνι όπου θα προσκυνήσουμε στην Ιερά Μονή (το Ναό της Μονής,το κελλάκι της Οσίας και την Αγία κάρα της) .Αμέσως μετά επιστροφή στη Μεγαλόχαρη που φιλοξενεί την θαυματουργή εικόνα της Παναγίας και τέλεση Ιεράς Παρακλήσεως στον Πανίερο Ναό με τα πολυπληθή τάματα των θαυμάτων της Μεγαλόχαρης . Ελεύθερος χρόνος στο νησί ,επιστροφή στη Ραφήνα με το πλοίο και μετάβαση με πούλμαν στο Μοναστήρι της Παναγίας Χρυσοπηγής .Δηλώσεις συμμετοχής και πληροφορίες :π. Παίσιος και στο τηλέφωνο 2295022228Υ.Σ Οι γυναίκες θα πρέπει να φορούν φούστες για την είσοδό τους στην Ιερά Μονή Κεχροβουνίου .Δεν επιτρέπεται ακόμη η είσοδος σε άνδρες αλλά και παιδιά με κοντά παντελόνια και βερμούδες.+++Ξεκινάμε να μαζεύουμε τους κουμπαράδες της ιεραποστολής .Ξεκινάμε και αυτήν την περίοδο να μαζεύουμε τους κουμπαράδες της Ιεραποστολής μας για την Ουγκάντα που έχουν διανεμηθεί εδώ και ένα περίπου χρόνο για τους φίλους και υποστηρικτές της προσπάθειάς μας στην Ιεραποστολή .Έτσι λοιπόν ξεκινάμε να μεζεύουμε τους κουμπαράδες που θα μπορέσουν να ενισχύσουν την προσπάθειά της Ιεράς Μον Παναγίας Χρυσοπγής στην Αφρική .Μπορείτε λοιπόν αν θέλετε να φέρνετε από τώρα τους κουμπαράδες παραδίνοντάς τους στους π.Εφραίμ και Παίσιο .Ευχαριστούμε εκ των προτέρων πολύ.

Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

Καθοριστική η διατροφή του παιδιού τα δύο πρώτα του χρόνια



Η διατροφή ενός παιδιού κατά τα δύο πρώτα έτη της ζωής του είναι καθοριστική για τη μετέπειτα πορεία του...
Γι’ αυτό άλλωστε τα τελευταία χρόνια πολλές έρευνες έχουν επικεντρωθεί στην
επίδρασή του θηλασμού στα παιδιά, που είναι ή τουλάχιστον θα πρέπει να είναι ο πρώτος τρόπος σίτισης τους.



Ωστόσο, όπως οι επιστήμονες τονίζουν εκτός από το θηλασμό είναι καθοριστική και η μετά αυτού διατροφή ενός παιδιού, μέχρι την ηλικία των 2 ετών.
Πηγή : Τρομακτικό
Στο πλαίσιο αυτό μια νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στο έγκριτο επιστημονικό περιοδικό Journal of Pediatrics έρχεται να αναδείξει τα πολύ σημαντικά οφέλη της διατροφικής πρόσληψης μέχρι τα δύο έτη ηλικίας ενός παιδιού σε σχέση και με το σωματικό του βάρος ως ενήλικα. Στα πλαίσια αυτής ελήφθησαν δεδομένα όπως κοινωνικοοικονομικά στοιχεία, το βάρος των γονέων, ηλικιακές διαφοροποιήσεις, πληροφορίες για τον θηλασμό κ.α. και έγινε διατροφική αξιολόγηση στις ηλικίες των 10 μηνών και 2 ετών και έπειτα κάθε 2 χρόνια μέχρι την ηλικία των 20 ετών. Σε ηλικία 20 ετών έγιναν μετρήσεις ύψους, βάρους και σύστασης σώματος.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι καταρχήν ο θηλασμός για ένα παιδί είναι σημαντικά συνδεδεμένος με χαμηλό σωματικό λίπος στα 20 χρόνια του. Παράλληλα όμως, οι ερευνητές επισημαίνουν ότι πολύ σημαντική είναι και η μετέπειτα διατροφή του μέχρι τα δύο του έτη, η οποία χαρακτηρίζεται συνήθως από αυξημένη πρόσληψη πρωτεΐνης και χαμηλή λίπους, κάτι που είναι λάθος. Αν λάβουμε υπόψη ότι η πρώτη τροφή του, το μητρικό γάλα δηλαδή, είναι πλούσιο σε λίπος και με μικρή περιεκτικότητα πρωτεϊνών, η απότομη ακόλουθη αλλαγή δεν βοηθάει.

Σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις το λίπους δεν πρέπει να περιορίζεται στα μικρά παιδιά, έτσι ώστε να λαμβάνουν μεγάλα ποσά ενέργειας για την ταχεία ανάπτυξη του νευρικού τους συστήματος. Εδώ μάλιστα ένα λάθος που γίνεται είναι η χορήγηση σε ένα παιδί στα πρώτα χρόνια του γαλακτοκομικών με χαμηλές θερμίδες, μειωμένο λίπος και αυξημένη πρωτεΐνη, κάτι που δεν ενδείκνυται για ηλικίες πριν από τα 2-3 έτη.

Όπως οι ειδικοί επισημαίνουν, ο περιορισμός του λίπους σε αυτή την ηλικιακή περίοδο μπορεί να κάνει πιο πιθανή την εμφάνιση παχυσαρκίας.

Συμπερασματικά λοιπόν, οι ερευνητές τονίζουν για μια ακόμη φορά τα οφέλη του μητρικού θηλασμού σχετικά με την μείωση του κινδύνου για μελλοντική παχυσαρκία, όμως θεωρούν καθοριστική και τη διατροφή ενός παιδιού μετά από αυτόν.

Εάν μετά από αυτόν δεν ακολουθηθεί μια ισορροπημένη διατροφή μπορεί να τεθούν σε κίνδυνο τα οφέλη που παρέχονται από τον μητρικό θηλασμό.

Η ευεργετική επίδραση του μητρικού γάλακτος μπορεί να «καλυφθεί» όταν ακολουθείται δίαιτα χαμηλή σε λίπος, ενώ αν ακολουθηθεί μια διατροφή σύμφωνη με τις επίσημες συστάσεις (με ικανοποιητικά ποσά λιπαρών και ελεγχόμενη πρωτεΐνη) τότε είναι πιο πιθανό ένα παιδί να καρπωθεί τα ευεργετικά αποτελέσματα του θηλασμού.
Recommended Post Slide Out For Blogger