+++Δεκαπενταύγουστος 2026 στη Χρυσοπηγή !!- Κάθε απόγευμα του Δεκαπενταυγούστου στην Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής στις 6.00μ.μ. θα τελείται η ακολουθία του εσπερινού και η Παράκληση της Παναγίας .Αμέσως μετά θα πραγματοποιείται ομιλία από τον π.Εφραίμ Παναούση .Θέμα των φετινών συναντήσεων : Οι Άγιοι και τα προβλήματα της ζωής μας .Απαντήσεις από τη ζωή και τη διδασκαλία των Αγίων σε καθημερινά θέματα της ζωής (άγχος,απώλειες,ασθένεια,θλίψη ,θυμός,κ.λ.π) +++ Κάθε απόγευμα του Δεκαπενταυγούστου στο εκκλησάκι των Εισοδίων της Θεοτόκου στην οδό Στέντορος 4 στο Παγκράτι θα τελείται στις 7.00μ.μ. η Παράκληση της Παναγίας .+++ Ημερήσια προσκυνηματική εκδρομή πραγματοποιεί η Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής στο νησί του Αγίου Νεκταρίου ,την Αίγινα το Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου .Το πρόγραμμα της εκδρομής περιλαμβάνει: Αναχώρηση με πούλμαν από το Μοναστήρι της Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής το Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου στις 6.00π.μ. Μετάβαση στο λιμάνι του Πειραιά και αναχώρηση με το πλοίο για την Αίγινα.Προσκύνημα στον Άγιο Νεκτάριο, ξενάγηση στην παλαιά Μονή.Συμμετοχή στην Ιερά Παράκληση αλλά και στον νέο περικαλλή Ναό του Αγίου. Μετάβαση κατόπιν,στον οικισμό της Αγίας Μαρίνας για ελεύθερο φαγητό. Επίσκεψη στη συνέχεια και προσκύνημα στην γυναικεία Ιερά Μονή του Αγίου Μηνά. Ξενάγηση στην ιστορία και το παρόν του νησιού. Ελεύθερος χρόνος και αναχώρηση από το λιμάνι της Αίγινας γύρω στις 6.00 μ.μ. για τον Πειραιά και αμέσως μετά μετάβαση με το πούλμαν στο Μοναστήρι.Πληροφορίες : π.Παίσιος 2295022228

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Η μεσογειακή διατροφή «πολεμά» την κατάθλιψη

mesoge-diatrofi  

Ο κίνδυνος μειώνεται από 25-30%
Ο κίνδυνος κατάθλιψης μπορεί να μειωθεί εντάσσοντας στο καθημερινό μας διαιτολόγιο περισσότερα φρούτα, λαχανικά, ψάρια, όσπρια και λιγότερα επεξεργασμένα κρέατα και γλυκά, σύμφωνα με ισπανική έρευνα.
Η νέα μελέτη επιβεβαιώνει ότι η υγιεινή διατροφή επηρεάζει θετικά την κατάθλιψη και γενικότερα τις ψυχικές παθήσεις, κάτι που έχουν δείξει και παλαιότερες έρευνες.
Μάλιστα, δεν χρειάζεται καν να είναι κάποιος αυστηρός με την (όποια) υγιεινή διατροφή του για να αποκομίσει οφέλη για την ψυχική υγεία του γενικά και ειδικότερα για την κατάθλιψη.
Πηγή : Διακόνημα
Οι ερευνητές, με επικεφαλής την Αλμουδένα Σάντσες-Βιγιέγκας του Πανεπιστημίου της Λας Πάλμας στα Μεγάλα Κανάρια, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο ιατρικό περιοδικό «BMC Medicine», μελέτησαν στοιχεία για πάνω από 15.000 άτομα, που δεν είχαν κατάθλιψη στην αρχή της έρευνας. Μετά από μια δεκαετία, 1.550 από τους συμμετέχοντες είχαν διαγνωστεί με κατάθλιψη ή είχαν πάρει αντικαταθλιπτικά φάρμακα.
Οι επιστήμονες μελέτησαν την επίπτωση που είχαν στην ψυχική κατάσταση των συμμετεχόντων τρία διαφορετικά είδη υγιεινής διατροφής, η μεσογειακή, η φυτοφαγική και η εναλλακτική. Η βασική διαπίστωση ήταν ότι και οι τρεις αυτές υγιείς δίαιτες μπορούν να μειώσουν σημαντικά την πιθανότητα εμφάνισης κατάθλιψης, χωρίς αισθητές διαφορές μεταξύ τους.
Έτσι, όσοι ακολουθούσαν -όχι κατ’ ανάγκη φανατικά- τη μεσογειακή διατροφή, είχαν 25% έως 30% μικρότερο κίνδυνο κατάθλιψης, σε σχέση με όσους δεν έτρωγαν καθόλου «μεσογειακά».
Ο βιολογικός μηχανισμός που εξηγεί αυτή την προστατευτική δράση, πιθανώς σχετίζεται με τις αυξημένες βιταμίνες και τα μέταλλα που παίρνει κανείς, όταν τρώει με υγιεινό τρόπο, πράγμα που ωφελεί τον εγκέφαλό του και, κατ’ επέκταση, τον ψυχισμό του.
Πηγή:  thrakitoday.com
Recommended Post Slide Out For Blogger