Διαβάστε σήμερα..

"

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Mε αρετή και τόλμη



Ο Κολοκοτρώνης είχε τη συνήθεια να καπνίζει. Κάποτε που καθόταν στο πλοίο, του ήρθε η επιθυμία να καπνίσει. Δεν είχε όμως καπνό και από την μανία του άρχισε να ξύνει με το σουγιά του την πίπα για να καπνίσει τα απομεινάρια. Όταν κατάλαβε τι έκανε, τα πέταξε στη θάλασσα λέγοντας: «κοίτα άνθρωπος που θέλει να λευτερώσει τον τόπο του και δεν μπορεί να λευτερώσει τον εαυτό του...». Και δεν ξανακάπνισε ποτέ!
«Όσο αγαπώ την πατρίδα μου δεν αγαπώ τίποτε άλλο. Να ’ρθει κάποιος και να μου πει ότι θα πάει μπροστά η πατρίδα μου, κάθομαι να μου βγάλει και τα δυό μου μάτια. Γιατί αν είμαι στραβός και η πατρίδα μου καλά, με θρέφει. Αν είναι η πατρίδα μου χαμηλά, δέκα μάτια να ‘χω, στραβός θα είμαι»! (Μακρυγιάννης
"Κλείσε μέσα στην ψυχή σου την Ελλάδα και θα αισθανθείς κάθε είδους μεγαλείο" (Δ. Σολωμός)
Recommended Post Slide Out For Blogger