+++Πανηγυρίζει την Κυριακή 24 Αυγούστου με την ευκαιρία της εορτής της Ανακομιδής του Ιερού Λειψάνου του Αγίου Διονυσίου του εν Ζακύνθω,το παρεκκλήσιο του Αγίου που βρίσκεται πάνω ακριβώς από την είσοδο της Ιεράς Μονής Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής .Το Σάββατο 23 Αυγούστου στις 6.30μ.μ. θα τελεσθεί Μέγας Πανηγυρικός εσπερινός ενώ η Θεία Λειτουργία θα τελεσθεί την επόμενη μέρα Κυριακή 24 Αυγούστου στο Καθολικό της Ιεράς Μονής +++ Πανηγυρίζει την Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2025 με την ευκαιρία της εορτής του Γενεσίου της Θεοτόκου η Ιερά Συνοδική και Σταυροπηγιακή Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής . Η φετινή πανήγυρις θα έχει μία ιδιαίτερη λαμπρότητα, αφού θα έχουμε την ευκαιρία να τίθενται καθ΄όλη τη διάρκεια της Πανηγύρεως ,Ιερά Λείψανα των Αγίων Μεγάλων Ιεραρχών και Οικουμενικών Διδασκάλων, Βασιλείου του Μεγάλου και Ιωάννου του Χρυσοστόμου. Το αναλυτικό πρόγραμμα της Πανηγύρεως έχει ως εξής : Πρόγραμμα Πανηγύρεως 2025 Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 7.00π.μ Ακολουθία του Όρθρου και Θεία Λειτουργία (Από σήμερα θα τίθενται σε προσκύνηση τα Ιερά Λείψανα των Αγίων) 12.00μ.μ. Παράκληση της Παναγίας 6.30.μ.μ. Ακολουθία του πανηγυρικού εσπερινού Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 7.00π.μ. Ακολουθία του Όρθρου και Πανγηγυρική Θεία Λειτουργία 12.00μ.μ. Παράκληση της Παναγίας 6.30.μ.μ. Ακολουθία του Μεθέορτου εσπερινού και Παράκληση της Παναγίας . Η Ιερά Μονή θα είναι ανοικτή κατά τη διάρκεια της Πανηγύρεως από 7.00π.μ. έως 9.30μ.μ. Σας περιμένουμε προκειμένου να λάβουμε από κοινού την ευλογία της Παναγίας και των Αγίων +++ Ημερήσια προσκυνηματική εκδρομή πραγματοποιεί η Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής στο νησί του Αγίου Νεκταρίου :την Αίγινα το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου .Το πρόγραμμα της εκδρομής περιλαμβάνει: Αναχώρηση με πούλμαν από το Μοναστήρι της Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου στις 6.45π.μ. Μετάβαση στο λιμάνι του Πειραιά και αναχώρηση με το πλοίο για την Αίγινα Προσκύνημα στον Άγιο Νεκτάριο, ξενάγηση στην παλαιά Μονή.Συμμετοχή στην Ιερά Παράκληση αλλά και στον νέο περικαλλή Ναό του Αγίου. Μετάβαση κατόπιν,στον οικισμό της Αγίας Μαρίνας για ελεύθερο φαγητό. Επίσκεψη στη συνέχεια και προσκύνημα στην γυναικεία Ιερά Μονή του Αγίου Μηνά. Ξενάγηση στην ιστορία και το παρόν του νησιού. Ελεύθερος χρόνος και αναχώρηση από το λιμάνι της Αίγινας γύρω στις 6.00 μ.μ. για τον Πειραιά και αμέσως μετά μετάβαση με το πούλμαν στο Μοναστήρι. Πληροφορίες : π.Παίσιος 2295022228

Πανήγυρις 2025 παρεκκλησίου Αγίου Διονυσίου εν Ζακύνθω

Πανήγυρις 2025 παρεκκλησίου Αγίου Διονυσίου εν Ζακύνθω
Μάθετε περισσότερα.Κάντε κλικ στην εικόνα

Διαβάστε σήμερα..

"

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Λύση ή διάλυση για την Κύπρο;

 


Κωνσταντίνος Χολέβας- Πολιτικός Επιστήμων 
Εκτιμώ τον πατριωτισμό του Κυπρίου Προέδρου Νίκου Αναστασιάδη, αν και έχω διαφωνήσει μαζί του όταν υποστήριξε το σχέδιο Ανάν. Προσπαθεί να αναστηλώσει την Κυπριακή οικονομία μετά την καταστροφική διακυβέρνηση του Δ. Χριστόφια και του κομμουνιστικού ΑΚΕΛ. Εκτιμώ τον αγώνα του να διασώσει την ελληνική ταυτότητα και την ελληνορθόδοξη παιδεία της Κύπρου από τον αφελληνισμό που επιχείρησε η αριστερή διακυβέρνηση. Όμως είμαι πολύ επιφυλακτικός με τον ενθουσιασμό του κ. Αναστασιάδη για το προσύμφωνο μιας δήθεν λύσης του εθνικού προβλήματος. Θα υποβάλω τα ερωτήματά μου, τα οποία πιστεύω ότι συμμερίζονται και άλλοι μελετητές του Κυπριακού στην Ελλάδα και στη Μεγαλόνησο.
Πηγή : Συνοδοιπορία
Το Κυπριακό για την Αθήνα, τη Λευκωσία και τον ΟΗΕ είναι πρωτίστως πρόβλημα εισβολής και κατοχής. Η Τουρκία εισέβαλε το 1974, έσφαξε, βίασε, λεηλάτησε και μετακίνησε βιαίως 200.000 ανθρώπους. Στην περίπτωση της Βοσνίας τα αντίστοιχα εγκλήματα δικάσθηκαν στο Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο. Επιπλέον ο κατοχικός στρατός του Αττίλα έφερε σημαντικό αριθμό εποίκων – κουβαλητών- από τα βάθη της Τουρκίας και τους εγκατέστησε με αποτέλεσμα πολλοί Τουρκοκύπριοι να φύγουν. Η λύση που σχεδιάζεται παρατηρώ ότι δεν προβλέπει αποχώρηση των κατοχικών στρατευμάτων και των παρανόμων εποίκων. Οι Ελληνοκύπριοι θέλουν να συνυπάρξουν με τους Τουρκοκύπριους, όχι με εποίκους ασχέτους με το νησί. Μήπως πιεζόμενοι από τον διεθνή παράγοντα οδηγηθούμε σε νομιμοποίηση των τετελεσμένων της εισβολής και σε παγίωση των εποίκων;

Σε προηγούμενα σχέδια του ΟΗΕ, ακόμη και στο αντιδημοκρατικό και απορριφθέν σχέδιο Ανάν προβλεπόταν κάποιο εδαφικό κέρδος για τους Ελληνοκυπρίους. Σήμερα διαβάζουμε νομικές λεπτομέρειες για τη μορφή του ομοσπονδιακού κράτους, αλλά δεν έχουμε ρητή δέσμευση της Τουρκίας για επιστροφή εδαφών, π.χ. της περιοχής Αμμοχώστου. Τελικά τί κερδίζουν οι Ελληνοκύπριοι, φίλε κ. Αναστασιάδη;

Η αναφορά σε δύο component states, συστατικά κράτη (κρατίδια), είναι εξ αρχής προβληματική. Θα έχουμε μία ενιαία Κύπρο με δύο κοινότητες, όπως προέβλεπε το Σύνταγμα του 1960, ή δύο κράτη σε συσκευασία ενός; Θα έχει ισχυρή εξουσία η Κεντρική κυβέρνηση, δηλαδή θα ελέγχει την οικονομία, την είσοδο αλλοδαπών από τα σύνορα και την απονομή ιθαγενείας; Ή θα έχουμε μία χαλαρή συν-ομοσπονδία, όπως κατέληξε σήμερα η Βοσνία- Ερζεγοβίνη, όπου κάθε κρατίδιο θα κάνει ό,τι θέλει και η Τουρκία θα ελέγχει πλήρως το βόρειο τμήμα; Πάμε για λύση ή για διάλυση; Μήπως κινδυνεύουμε να νομιμοποιήσουμε τη διχοτόμηση, την οποία επιθυμεί η Άγκυρα από το 1955; Αγαπητέ κ. Αναστασιάδη, μήπως τελικά θα έχουμε πλήρη τουρκοκρατία στον Βορρά και μερική τουρκοκρατία στον Νότο της Κύπρου;

Πώς θα διασφαλίζονται τα δικαιώματα της πλειοψηφίας. Είναι δίκαιο και δημοκρατικό να έχουν πλήρη ισοτιμία οι Ελληνοκύπριοι με τους Τουρκοκυπρίους; Η αριθμητική υπεροχή του 80% προς το 20% πώς θα θωρακίζεται στην πράξη; Αν οι Τουρκοκύπριοι με την ψήφο και των εποίκων θέτουν ΒΕΤΟ σε κάθε σημαντική απόφαση και αν έχουν το 50% των κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου ποιο θα είναι το πολιτικό και οικονομικό όφελος για την ελληνική πλευρά;

Η Κύπρος ολόκληρη είναι μέλος της Ευρ. Ενώσεως. Πώς θα διασφαλισθεί η εφαρμογή του ευρωπαϊκού κεκτημένου; Θα υπάρχει ελευθερία κινήσεως και εγκαταστάσεως μεταξύ των δύο συνιστώντων κρατιδίων; Θα μπορεί ο Ελληνοκύπριος ανά πάσαν στιγμήν να επιστρέψει στην Κυρήνεια ή θα υπάρχουν φραγμοί και σύνορα μέσα στο δήθεν ενιαίο κράτος;

Θα μπορούν οι Έλληνες της Κύπρου να διδάσκουν την ελληνική ιστορία στα σχολεία τους και να υψώνουν την ελληνική σημαία ή θα τους επιβληθεί μία τεχνητή «νεοκυπριακή» ταυτότητα αφελληνισμένη και αποχριστιανοποιημένη; Ποιος θα φροντίζει τις ελληνικές αρχαιότητες στο βόρειο κρατίδιο;

Η προσωρινή οικονομική δυσπραγία της κυπριακής κοινωνίας δεν είναι δικαιολογία για αναξιοπρεπείς υποχωρήσεις.
Recommended Post Slide Out For Blogger