+++ Ημερήσια προσκυνηματική εκδρομή πραγματοποιεί η Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής στο νησί του Αγίου Νεκταρίου ,την Αίγινα το Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου .Το πρόγραμμα της εκδρομής περιλαμβάνει: Αναχώρηση με πούλμαν από το Μοναστήρι της Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής το Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου στις 6.00π.μ.Μετάβαση στο λιμάνι του Πειραιά και αναχώρηση με το πλοίο για την Αίγινα.Προσκύνημα στον Άγιο Νεκτάριο, ξενάγηση στην παλαιά Μονή.Συμμετοχή στην Ιερά Παράκληση αλλά και στον νέο περικαλλή Ναό του Αγίου. Μετάβαση κατόπιν,στον οικισμό της Αγίας Μαρίνας για ελεύθερο φαγητό. Επίσκεψη στη συνέχεια και προσκύνημα στην γυναικεία Ιερά Μονή του Αγίου Μηνά. Ξενάγηση στην ιστορία και το παρόν του νησιού. Ελεύθερος χρόνος και αναχώρηση από το λιμάνι της Αίγινας γύρω στις 6.00 μ.μ. για τον Πειραιά και αμέσως μετά μετάβαση με το πούλμαν στο Μοναστήρι.Πληροφορίες : π.Παίσιος 2295022228

Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Τι λέει το πρωινό για τον τρόπο ζωής μας!


Η παράλειψη του πρωινού μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη ενός ή περισσότερων παραγόντων κινδύνου, όπως παχυσαρκία, υπέρταση, υψηλή χοληστερίνη και διαβήτη, οι οποίοι μπορεί με τη... σειρά τους να οδηγήσουν σε καρδιακή προσβολή.

Αν βρίσκετε ένα σωρό δικαιολογίες για να αποφεύγετε το πρωινό, ξανασκεφτείτε το. Μελέτη Αμερικανών έδειξε ότι το «πότε» τρως είναι εξίσου σημαντικό με το «τι» και το «πόσο» τρως, ειδικά για τον ανδρικό πληθυσμό.

Ερευνητές της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Harvard διαπίστωσαν ότι όσοι άνδρες απάντησαν στο ειδικό ερωτηματολόγιο ότι αποφεύγουν το πρωινό γεύμα είχαν 27% περισσότερες πιθανότητες εμφράγματος και θανάτου από στεφανιαία νόσο
Πηγή Τρομακτικό


Όπως εξηγούν οι ειδικοί, η μη κατανάλωση πρωινού μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη ενός ή περισσότερων παραγόντων κινδύνου, όπως παχυσαρκία, υπέρταση, υψηλή χοληστερίνη και διαβήτη, οι οποίοι μπορεί με τη σειρά τους να οδηγήσουν σε καρδιακή προσβολή.

Το προφίλ των ανδρών που δεν κατανάλωναν πρωινό είναι ενδεικτικό: νέοι, αδέσμευτοι, καπνιστές, με πλήρη απασχόληση, ελάχιστη γυμναστική και αρκετό αλκοόλ.

Αντίστοιχα, εντόπισαν σχέση μεταξύ της στεφανιαίας νόσου και του φαγητού αργά το βράδυ.

Συγκριτικά με εκείνους που απέφευγαν το φαγητό σε προχωρημένη ώρα, όσοι έτρωγαν αργά είχαν 55% περισσότερες πιθανότητες εμφάνισης της νόσου.

Επρόκειτο όμως για μικρό αριθμό ανδρών, γεγονός που δεν ανησυχεί τους επιστήμονες για την έκταση του προβλήματος.

Οι ειδικοί συμβουλεύουν την προσθήκη υγιεινών τροφών στο πρωινό, με βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Βρετανική μελέτη τού 2012 έδειξε ότι όσοι αποφεύγουν το πρωινό καταναλώνουν φαγητά με πολλές θερμίδες την υπόλοιπη ημέρα.
Recommended Post Slide Out For Blogger