Διαβάστε σήμερα..

"

Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016

Η ομιλία του π.Αριστοτέλη Assimwe κατά τη διάρκεια της εις πρεσβύτερον χειροτονίας του

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2016
Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής




Σεβασμιώτατε Μητροπολίτα Κυθήρων κ.Σεραφείμ
Θα ξεκινήσω ευχαριστώντας τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτα Κυθήρων κ. Σεραφείμ,  που δέχτηκε να με χειροτονήσει σε αυτό το Ναό της Παναγίας Χρυσοπηγής
Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τον αρχιεπίσκοπο της Ουγκάντα,τον Σεβ, Μητροπολίτη Ionna Lwanga ο οποίος έχει συμβάλει σε κάθε βήμα της ζωής μου μέχρι αυτή την ημέρα.
Επιθυμώ να ευχαριστήσω τον Σεβ.Μητροπολίτη πρώην Πειραιώς κ. Καλλίνικο και τους  πατέρες του μοναστηριού της Παναγίας Χρυσοπυγής αλλά και  τον Σύνδεσμο Αγάπης "o Ιερός Χρυσόστομος" στο Παγκράτι που με πήραν ως δικό τους παιδί και με βοήθησαν με κάθε τρόπο που μπορούσαν.  Ο Κύριος να τους ευλογεί πλουσιοπάροχα.

Θέλω να επεκτείνω επίσης τις ευχαριστίες μου σε όλους όσοι με στήριξαν με διάφορους τρόπους κατά τη διάρκεια της παραμονής μου εδώ στην Ελλάδα, και εκείνους που ακόμα πρόκειται να με υποστηρίξουν .

Ο Κύριος βρίσκει  τρόπους εκεί που δεν φαίνεται να υπάρχει τρόπος. Ρωτάει  για  το τί έχουμε να προσφέρουμε και ο ίδιος τα πολλαπλασιάζει, όπως έκανε με το ψάρι και το ψωμί.
Τον καιρό που έζησα στο Μοναστήρι, έμαθα ότι ο Κύριος είναι ο πάροχος και έτσι θα πρέπει να είμαστε  ικανοποιημένοι με αυτό που μας παρέχει και να είμαστε ευγνώμωνες για αυτό που ακόμα έχει να μας προσφέρει.
Πιστεύω ότι έχω κληθεί να ανταποκριθώ στην Μεγάλη κλήση, στην οποία κάθε Χριστιανός θα έπρεπε να υπακούσει, αλλά έχω μια βαθειά επιθυμία να ξεκινήσω από το χωριό μου, όπου οι άνθρωποι δεν έχουν  γνωρίσει την ορθόδοξη πίστη.
Κατάγομαι από Rubale, περιοχή Ntungamo της Ουγκάντα.  Το χωριό  μου είναι πάνω από 400 χιλιόμετρα από τηνΚαμπάλα και αυτό σημαίνει ότι είναι μια μεγάλη απόσταση από την πλησιέστερη ορθόδοξη Εκκλησία . 
ταση από την Καμπάλα. Ο Θεός να ευλογήσει όλους εσάς  που μας επισκεφτήκατε τον Αύγουστο 2016
 Η τοποθεσία παρέχει ένα ευνοϊκό περιβάλλον για τη διάδοση του Ευαγγελίου του Χριστού τόσο στη δυτική Ουγκάντα  όσοκαι τη Βόρεια Ρουάντα.
Η επιθυμία μου είναι να μεταδώσω   το Χριστό στους ανθρώπους της Δυτικής Ουγκάντας, μέσω της Ορθοδόξου Πίστεως και αυτό απαιτεί μια επιθετική και σκόπιμη παρέμβαση που εγώ προσωπικά δεν μπορώ να κάνω χωρίς τον Θεό με το μέρος μου. 
Μπορώ μόνο να σχεδιάζω αλλά ο Κύριος θα επιλέξει το δικό του χρόνο εκτέλεσης και  να κάνω  χρήση των πόρων, αν είναι το θέλημά Του.


Το σχέδιό μου
Σκοπεύω να έχουμε μια ταπεινή αρχή, καθώς οι πόροι μπορεί να μην είναι επαρκείς, αλλά με τη χάρη του Θεού που με έφτασε εδώ μακριά. Εκείνος θα παρέχει για εμάς τον με τον ίδιο τρόπο που προβλέπει για τα πουλιά στον αέρα.
Αν είναι θέλημα Θεού, η επιθυμία μου είναι να ξεκινήσω  μια ιεραποστολή στη Δυτική Ουγκάντα. Δεν μπορώ με τη δική μου δύναμη να το κάνω αυτό, γιατί έχω περάσει πολύ χρόνο εδώ και δεν έχω τους πόρους, αλλά είμαι βέβαιος ότι ο Θεός έχει την εξουσία να έχει ένα τεράστιο αριθμό  ανθρώπων για το έργο του και εδώ και εκεί έξω.
Η ιεραποστολή οραματίζομαι να  περιλαμβάνει τα ακόλουθα κέντρα.
      Εκκλησία
Αυτό θα είναι το Ιερό Βήμα, όπου θα γίνονται όλες οι προσευχές. Η ταπεινή μου προσευχή  είναι να έχουμε μια εκκλησία μεγάλη,αλλά ο Κύριος θα επιλέξει το πόσο μεγάλο προτιμά το  κέντρο λατρείας του να είναι.Ιδιαίτερα Εκείνος γνωρίζει πόσοι άνθρωποι θα ανταποκριθούν στην κλίση για να τη σωτηρία και την εξάπλωση της βασιλείας Του.

• Σχολεία
Το σχολείο θα είναι η απαραίτητο για να διδαχθούν η κατήχηση και γλώσσες όπως τα Ελληνικά, που χρησιμοποιούνται στα περισσότερα μέρη της Θείας Λειτουργία μας.
      Κέντρο Υγείας
Το κοντινότερο κέντρο υγείας από την περιοχή του χωριού μου είναι 40 χιλιόμετρα μακριά με  υποβαθμισμένο εξοπλισμό και αυτό έχει προκαλέσει το θάνατο στους ανθρώπους στο δρόμο για το νοσοκομείο, λόγω της καθυστερημένης ιατρικής φροντίδας.
·      Ξενώνας
Ένας ξενώνας μπορεί να ακούγεται πολυτέλεια αλλά σε οποιαδήποτε περιοχή όπου οι άνθρωποι μαζεύονται, πρέπει να υπάρχει ένα μέρος όπου οι επισκέπτες από την ιεραποστολή μπορούν να μείνουν και, ενδεχομένως, να υπάρχει τρόπος για διοργάνωση συνεδρίων  και συναντήσεων.
• Καλλιέργεια
Όπως ανέφερα νωρίτερα, η γη στη δυτική Ουγκάντα ​​είναι πολύ γόνιμη για κάθε καλλιέργεια. Το σχέδιό μου για φαγητό για την ιεραποστολή  περιλαμβάνει την καλλιέργεια των περισσότερων τροφίμων για αυτή.
Με αυτά τα πέντε τμήματα στην ιερά αποστολή, και με Τον Θεό να είναι βοηθός μας, μπορεί να διατηρηθεί η ιεραποστολή ακόμα και με την υποστήριξη των ιεραποστόλων που έρχονται ως επισκέπτες σε αυτή.

Η προσευχή μου είναι ότι εμείς οι ορθόδοξοι πιστοί  πρέπει να είμαστε όλοι μαζί και να αρχίσουμε τις Ιερές αποστολές σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με την εντολή του Χριστού. 
Ένας άνθρωπος μπορεί να τρέξει  γρήγορα, αλλά μια ομάδα ανθρώπων μπορεί να περπατήσει μια μεγαλύτερη απόσταση. 
Ταπεινό μου αίτημα προς εσάς είναι αν πιστεύετε στην παραπάνω πρόταση και θα θέλατε να χρησιμοποιηθείτε από τον Θεό, από κοινού, ας ξεκινήσουμε μια ιερά αποστολή στη δυτική Ουγκάντα ​​για να διαδώσουμε το Ευαγγέλιο μέσω της ορθόδοξης πίστης.
Σας ευχαριστώ και πάλι για την παρουσία σας εδώ και για την προσευχή σας, Ο Κύριος ο Θεός μας να σας ευλογεί.
Recommended Post Slide Out For Blogger