Διαβάστε σήμερα..

"

Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2016

Οι προφητείες για τον Χριστό

genisi7

Ο Θεός με τις προφητείες της Παλαιάς Διαθήκης ετοίμασε τον κόσμο για τον ερχομό του Μεσσία.
Προφητεία για τον άγιο Ιωάννη Πρόδρομο: «Ιδού εγώ αποστέλλω τον άγγελον μου και επιβλέψεται οδόν μου προ προσώπου μου». Και ενώ θα ζει ο Πρόδρομος (μετ’ αυτόν) «ήξει εις τον ναόν εαυτού ο Κύριος όν υμείς ζητείτε, και ο άγγελος της Διαθήκης, όν υμείς θέλετε. Ιδού έρχεται και καθιείτε χωνεύων και καθαρίζων».
Θα αποστείλω τον αγγελιοφόρο μου για να προετοιμάσει το δρόμο μου. Ο αγγελιοφόρος της διαθήκης, στον οποίο προσβλέπετε, ήδη έρχεται. Τότε, εγώ, ο Κύριος, που εσείς με περιμένετε, θα εισέλθω ξαφνικά στο ναό μου (Μαλαχίας 3, 1– 3).
Πηγή : Φανερωμένη Χολαργού



Ο Θεός θα γίνει άνθρωπος:«Παιδίον εγεννήθη ημίν, υιός και εδόθη ημίν. Και καλείται το όνομα Αυτού: Μεγάλης Βουλής Άγγελος, θαυμαστός σύμβουλος, Θεός Ισχυρός, Εξουσιαστής, Άρχων Ειρήνης, Πατήρ του Μέλλοντος Αιώνος».
Διότι γεννήθηκε για μας ένα παιδί, μας δόθηκε ένας γιος, πάνω στους ώμους του η εξουσία θα μένει και τ’ όνομα του θα ‘ναι: Σύμβουλος θαυμαστός, Θεός ισχυρός, αιώνιος Πατέρας και της Ειρήνης Άρχοντας (Ησαΐας 9,5).

Θα γεννηθεί στη Βηθλεέμ της Ιουδαίας:«Και συ Βηθλεέμ, γη Ιούδα, ουδαμώς ελαχίστη ει εν τοις ηγεμόσι Ιούδα, εκ σου γαρ εξελεύσεται ηγούμενος όστις ποιμανεί τον λαόν μου τον Ισραήλ ».
Αλλά από εσένα Βηθλεέμ, πόλη της περιοχής όπου κατοικεί η συγγένεια Εφραθά, αν και είσαι μια από τις πιο μικρές πόλεις του βασιλείου του Ιούδα, εγώ θα κάνω να προέλθει εκείνος που θα γίνει άρχοντας του Ισραήλ (Μιχαίας 5,1).

Θα γεννηθεί από Παρθένο:«Ιδού η Παρθένος εν γαστρί έξει, και τέξεται Υιόν και καλέσουσι το όνομα αυτού Εμμανουήλ».
Η παρθένος θα συλλάβει και θα γεννήσει γιο, ο οποίος θα ονομαστεί Εμμανουήλ (που σημαίνει: Ο Θεός μαζί μας) ( Ησαΐας 7, 14 ).
Recommended Post Slide Out For Blogger