Διαβάστε σήμερα..

"

Τετάρτη 22 Αυγούστου 2018

“Νά βλέπεις τούς ἄλλους ὡς ἁγίους…”

Γέροντας Ἐφραίμ ὁ Κατουνακιώτης


Παιδί μου, ὁ καρπός τῆς ἡσυχίας πού ἐπιδιώκεις εἶναι νά ἐπιδιώκεις νά βλέπεις τούς ἄλλους ὡς ἁγίους, ὡς ἀγγέλους. 
Ὅταν βλέπεις στούς ἄλλους ἐλαττώματα καί ἰδίως στόν Γέροντά σου, νά ξέρεις ὅτι ἔπεσε ἡ πνευματική σου ζωή, ὑποβιβάστηκε, καί χρειάζεται πολλή μετάνοια καί αὐτομεμψία.
Πηγή : Αντέχουμε


Ὅταν βλέπω καί κρίνω μέσα μου τούς ἀδελφούς μου, νά ξέρω ὅτι δέν πάω καλά…


Πρέπει νά πιστέψω καλά μέσα μου, ὅτι ὁ κάθε ἀδελφός εἶναι καλός καί ἅγιος καί μόνο ἐγώ εἶμαι ὁ πιό ἀχρεῖος.
Σέ κάθε παρεξήγηση νά βάζω ἐγώ μετάνοια, εἴτε φταίω εἴτε ὄχι, γιά νά εἶμαι πάντα εἰρηνικός μέ τούς ἄλλους καί νά εἶναι μαζί μου ἡ Χάρις τοῦ Θεοῦ.
Ποτέ νά μήν κοινωνήσω τά θεῖα Μυστήρια ἄν ἔχω πικράνει κάποιον ἀδελφό καί δέν ἔχω συνδιαλλαγεῖ μαζί του.

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗΣ
Γέροντας Ἐφραίμ ὁ Κατουνακιώτης
.
Ἀντιγραφή γιὰ τὸ «σπιτὰκι τὴς Μέλιας»
Ἀπό τό βιβλίο, «Ὁ χαρισματοῦχος ὑποτακτικός Γέροντας Ἐφραίμ ὁ Κατουνακιώτης», Γέροντος Ἰωσήφ Βατοπαιδινοῦ.
ΑΡΧΑΓΓΕΛΩΝ ΛΟΓΟΣ ΑΝΟΙΞΗ 2013
Περιοδική ἔκδοση τοῦ Ἱ. Ν. Παμμεγίστων Ταξιαρχῶν Μοσχάτου
Recommended Post Slide Out For Blogger