.Την Τρίτη 23 Ιουνίου στην Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής ,θα τελεσθεί Νυχτερινή Θεία Λειτουργία με την ευκαιρία της εορτής του Γενεσίου του Τιμίου Προδρόμου. H ακολουθία θα ξεκινήσει στις 9.00μ.μ.+++Την Τετάρτη 24 Ιουνίου στις 6.00μ.μ. θα τελεσθεί η ακολουθία του εσπερινού και το μυστήριο του Ιερού ευχελαίου στην Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής.Ακολουθεί ομιλία στο Αρχονταρίκι από τον π.Εφραίμ Παναούση .+++Mαζεύουμε τους κουμπαράδες της Ιεραποστολής μας για την Ουγκάντα που έχουν διανεμηθεί εδώ και ένα περίπου χρόνο για τους φίλους και υποστηρικτές της προσπάθειάς μας στην Ιεραποστολή .Έτσι λοιπόν ξεκινάμε να μεζεύουμε τους κουμπαράδες που θα μπορέσουν να ενισχύσουν την προσπάθειά της Ιεράς Μονής Παναγίας Χρυσοπγής στην Αφρική .Μπορείτε λοιπόν αν θέλετε να φέρνετε από τώρα τους κουμπαράδες παραδίνοντάς τους στους π.Εφραίμ και Παίσιο .Ευχαριστούμε εκ των προτέρων πολύ.

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016

Ποιος φταίει;

14xronos-dolofonos-660x330
Από τον Αρχιμ. του Οικουμενικού Θρόνου Θωμά Ανδρέου
Μου προκαλεί αλγεινή εντύπωση το γεγονός, πως ξαφνικά, όλοι προσπαθούν να πείσουν ότι ο δεκατετράχρονος πιτσιρικάς που έσφαξε σαν αρνί το συνομήλικο φίλο του είναι ψυχικά ασθενής… Το ίδιο υποστηρίζουν ο δικηγόρος του- αυτή προφανώς θα είναι και η υπερασπιστική γραμμή για τον εντολέα του- , οι συγχωριανοί του ακόμα και οι ίδιοι οι συγγενείς του αδικοχαμένου θύματος! Μου θυμίζει την τραγικότητα της αναζήτησης ψυχιατρικής βεβαίωσης για την τέλεση της νεκρώσιμης ακολουθίας στους αυτόχειρες! Προφανώς και δεν είναι ψυχικά ασθενής! Ασθενούσα είναι η κοινωνία που μεγάλωσε αυτό το παιδί- και δεν εννοώ μόνο τον κοινωνικό περίγυρο του τόπου που γεννήθηκε και μεγάλωσε- το οποίον έγινε πραγματικά αιτία να αλλάξει ο χάρτης της εγκληματικότητας στην Ελλάδα! Αυτά είναι τα αποτελέσματα μιας κοινωνίας που επιθυμεί να μην πιστεύει πουθενά και να μην ελπίζει σε τίποτα… Πολύ φοβάμαι πως αυτή είναι η αρχή μιας σειράς τραγικών γεγονότων που έως σήμερα παρακολουθούσαμε να συμβαίνουν από τους δέκτες των τηλεοράσεων μας- καθισμένοι αναπαυτικά στους καναπέδες μας- κάπου σε κάποια πολιτεία της όχι και τόσο τελικά μακρινής Αμερικής… Αν κάτι μπορούμε να σώσουμε ώστε να ανατρέψουμε τα αναπόφευκτα, αυτό είναι το σχολείο και ασφαλώς η οικογένεια…
Recommended Post Slide Out For Blogger