Διαβάστε σήμερα..

"

Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2017

Η δίψα του Θεού




Όπως το ελάφι που είναι διψασμένο ποθεί το γάργαρο νερό και τρέχει στις πηγές ,έτσι η ψυχή μου διψά τον Θεό.
 
Του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου πρώην Πειραιώς κ.Καλλινίκου

Μέσα στους αθάνατους Ψαλμούς του Δαβίδ είναι ζωγραφισμένη και η δίψα του και η αγάπη του στο Θεό.παρομοιάζει τον πόθο του να απολαύσει τον Θεό σαν τη δίωα και τη λαχτάρα με την οποία το ελάφι τρέχει στις πηγές των υδάτων, «Όν τρόπον επιποθεί η  έλαφος επί τα πηγάς των υδάτων,ούτως επιποθει η ψυχή μου προς σε ο Θεός.(Ψαλμ,μα΄1)Είχε αμαρτήσει ο Δαβίδ.είχε νιώσει  το φαρμάκι της αμαρτίας .Είχε όμως μεταναοήσει ειλικρινά.Ο Θεός δέχθηκε τη μετάνοιά του και η Χάρις του Θεού εφώτισε το Δαβίδ να βρει το μυστικό της ζωής.Αγάπησε τον Θεό με όλη τη δύναμη της ψυχής του.

Στους αθανάτους ψαλμούς του φαίνεται καθαρά η σφοδρή αγάπη του προς τον Θεό.
Στο χωρίο που προαναφέραμε,παρομοιάζει τη δίωα της ψυχής του με τη δίωα του ελαφιού που τρέχει στις γ΄ργαρες πηγές των υδάτων.Όπως το ελάφι που είναι διψασμένο ποθεί το γάργαρο νερό και τρέχει στις πηγές ,έτσι η ψυχή μου διψά τον Θεό.
Αγαπούσε τον Κύριο.Ποθούσε τον Κύριο.Λαχταρούσε η ψυχή του τον Κύριο.Αυ τός ήτανε ο μοναδικός του πόθος.Ακόμη λαχταρούσε πότε θα πήγαινε στους ουρανούς ,να απολαύσει τον Θεό,να δει τον Θεό με τα μάτια του και να χορτάσει η ψυχή του από την παρουσία του Θεού.
Μέγα παράδειγμα αγάπης και δίψας για τον Θεό ο Δαβίδ.
Για τον Δαβίδ ο Θεός ήταν το πιο αγαπητό πρόσωπο.Καιγόταν κυριολεκτικώς η καρδιά του για τον Θεό.
Όχι μονάχα ο Δαβίδ αλλά και όλοι οι Άγιοι είχαν σφοδρή αγάπη για τον Θεό.Αυτήν την σφοδρή αγάπη είχε ο Απόστολος Παύλος ,όπως φαίνεται καθαρά στις επιστολές του.Χάριν της αγάπης υποβλήθηκε σε περιοδείες και περιπέτειες για να κηρύξει τον Λόγο του Θεού,για να κηρύξει τον Εσταυρωμένο Θεό της αγάπης.
«Ζω δε ουκέτι εγώ,ζη δε εν εμοί Χριστός»( Γαλ.β,20)
Η ζωή μου είναι συνυφασμένη με τον Χριστό .Ζει μέσα μου Ο Χριστός .Αυτός είναι η λαχτάρα μου .Αυτός είναι η αγάπη μου.
 Απόσπασμα από το νέο βιβλίο « Ψυχική τόνωση» από τις εκδόσεις Χρυσοπηγή τηλ.2295022228

Recommended Post Slide Out For Blogger