Πασχαλινό Παζάρι "από καρδιάς" στην Ι.Μ.Παναγίας Χρυσοπηγής

Πασχαλινό Παζάρι "από καρδιάς" στην Ι.Μ.Παναγίας Χρυσοπηγής
Μάθετε περισσότερα .Κάντε κλικ στην εικόνα.

Διαβάστε σήμερα..

"

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018

"ήμουν σίγουρος ότι θα έρθεις..."


Ένας στρατιώτης είπε στον Διοικητή του στον πόλεμο:
Ο φίλος μου δεν είναι πλέον στο πεδίο μάχης. Κύριε, σας ζητώ άδεια να πάω να τον ψάξω!
Διοικητής: Δεν δίνω άδεια, δεν θέλω να διακινδυνεύσω την ζωή σου για έναν άνθρωπο που πιθανότατα έχει πεθάνει!



Πηγή φβ



Ο στρατιώτης πήγε πάρα την άρνηση και επέστρεψε μετά από μια ώρα τραυματισμένος, φέροντας στους ώμους του το πτώμα του φίλου του!
Ο Διοικητής του είπε: Σου είπα ότι είχε πεθάνει. Πες μου, άξιζε όλον αυτόν τον κίνδυνο;
Ο στρατιώτης απάντησε: Σίγουρα! Ο φίλος μου που όταν τον βρήκα ήταν ακόμα ζωντανός, πρόλαβε και μου είπε, "ήμουν σίγουρος ότι θα έρθεις..."
Recommended Post Slide Out For Blogger