Διαβάστε σήμερα..

"

Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

Εννιάχρονη έγραψε επιστολή στον άνθρωπο που την άφησε ανάπηρη!


15
Η νεαρή κοπέλα, περπατούσε στο δρόμο όταν ο 21χρονος λόγω μέθης είχε αναπτύξει υπερβολική ταχύτητα και χτύπησε.

Η μικρή πέρασε αρκετό καιρό στο νοσοκομείο μέχρι να συνέλθει, ωστόσο αν και κατάφερε να ζήσει είναι παράλυτη και υποχρεωμένη να κυκλοφορεί με αναπηρικό καροτσάκι.

Κατά τη διάρκεια της δίκης του Solis, την περασμένη εβδομάδα, περιέγραψε την περιπέτειά της και έκανε δικαστές και κοινό να δακρύσουν.Πηγή Ενοριακή ζωή

Η 9χρονη διάβασε μια επιστολή για τον μεθυσμένο οδηγό περιγράφοντας λεπτομερώς πως άλλαξε η ζωή της μετά το ατύχημα.

«Δεν θυμάμαι τις πρώτες ημέρες. Δεν μπορούσα να μιλήσω, έτσι έπρεπε να χρησιμοποιήσω τον αντίχειρά μου για να απαντώ με ένα ναι ή ένα όχι" και προσθέτει " Μου έκαναν ακτινογραφίες κάθε μέρα. Μου είχαν τοποθετήσει σωλήνες στο στόμα και τη μύτη.

Υπήρξαν στιγμές που ήθελα να κλαίω. Κατά τη διάρκεια της παραμονής μου στο νοσοκομείο μου έδειξαν πως να περιποιούμαι τον εαυτό μου και να ντύνομαι. Αλλά ακόμα και τώρα είναι δύσκολο. Η μητέρα μου έχει κάνει πολλά για μένα, αλλά εγώ ακόμα προσπαθώ.

Υπάρχουν μέρες που φωνάζω γιατί δεν μπορώ να κάνω ότι έκανα στο παρελθόν. Θα μπορούσα να συνεχίσω να γράφω, αλλά το χέρι μου έχει αρχίσει να κουράζεται» γράφει.

Η Chilli ελπίζει να καταφέρει να περπατήσει και πάλι, ενώ το όνειρό της είναι να γίνει γιατρός. Όπως υποστηρίζει θα συνεχίσει να γράφει στο Solis και ελπίζει ότι θα της απαντά μέσα από τη φυλακή.

Πηγή: Αγιορείτικο Βήμα
Recommended Post Slide Out For Blogger