Πασχαλινό Παζάρι "από καρδιάς" στην Ι.Μ.Παναγίας Χρυσοπηγής

Πασχαλινό Παζάρι "από καρδιάς" στην Ι.Μ.Παναγίας Χρυσοπηγής
Μάθετε περισσότερα .Κάντε κλικ στην εικόνα.

Διαβάστε σήμερα..

"

Τρίτη 10 Μαΐου 2016

Τα λόγια της μάνας:


-Να πάρεις μπουφάν.
-Εσύ να δούμε πότε θα παντρευτείς.
-Τι δουλειά κάνει;
-Μην τρως....

-Τρώγε.
-Θέλεις λίγο ακόμα;
-Να στο ζεστάνω;

-Εγώ στην ηλικία σου κουλάντριζα δύο παιδιά.
-Μην κάθεσαι τόσο κοντά στον υπολογιστή, θα χαλάσεις τα μάτια σου.
-Αυτά δεν έχουν ραδιενέργεια;
-Μην τρέχεις.
-Στο γιατρό και στη μανούλα τα λέμε όλα.
-Τα ’λεγα εγώ, να πεις ότι δεν τα ’λεγα;
-Αλλά ποιος την ακούει τη μανούλα.
-Αχ, η καρδιά μου.
-Σου πήρα αυτό το πουλόβερ.
-Φανέλα, έβαλες από μέσα;
-Σου έφτιαξα γιουβαρλάκια.
-Να σου φτιάξω έναν χαλβαδάκο;
-Μην πας βαθιά.
-Θέλεις κι άλλο κεφτεδάκι;
-Αυτό το παιδί από πού το ξέρεις;
-Το καναρίνι να ταΐζεις.
-Μάζεψε το δωμάτιό σου.
-Σήκω, 9μισι πήγε. (από τις 8.00)
-Όλα εγώ εδώ μέσα.
-Να πάρεις ζακέτα.
- Μην πατάς, έχω σφουγγαρίσει.
-Βάλε τις παντόφλες σου.
-Μην ξεχάσεις τα τάπερ.
-Τα τάπερ τα έφερες;.
--Πάρε ένα τηλέφωνο όταν ξεκινήσεις.
-Πάρε ένα τηλέφωνο όταν φτάσεις.
-Να έχεις ανοιχτό το κινητό.
-Παίρνε και κανένα τηλέφωνο. Όλο εγώ σε παίρνω.
-Την πήρες τη θεία σου να ευχηθείς.
-Το σπίτι δεν είναι ξενοδοχείο.
-Καλά, έλα σπίτι και θα τα πούμε.
-ΟΛΑ στον πατέρα σου.

Χρόνια σας πολλά μαμάδες !!!
Recommended Post Slide Out For Blogger