Διαβάστε σήμερα..

"

Παρασκευή 20 Μαΐου 2016

Χριστέ μου εγώ θέλω ν’ αλλάξω αλλά δεν αλλάζω γιατί σε θέλω λίγο".


 

Του Πανιερωτάτου Μητροπολίτου Μόρφου, κ. Νεοφύτου

Μου έλεγε κάποιος:"Πιστεύω, αλλά πιστεύω λίγο".
Του λέω:
-Άκουσε, μου έλεγε ένας γέροντας που γνώρισα στην Αθήνα, ο γερό Ευμένιος ο λεπρός,
Πηγή : Προσκυνητής

"Να λες γιε μου στην προσευχή σου, Χριστέ μου εγώ θέλω ν’ αλλάξω αλλά δεν αλλάζω γιατί σε θέλω λίγο".
 
 
 
 
 
 

Τι ωραία που μιλούσε!
"Βοήθα με να σε θέλω πιο πολύ Χριστέ μου" έλεγε ο γέροντας Ευμένιος.
Αυτός είναι ερωτικός διάλογος.Μόνο ένας ερωτευμένος μιλά έτσι.Βοήθα με, σε θέλω λίγο.

Βοήθα με να σε θέλω πιο πολύ και ο Κύριος θ’αρχίσει να σου δίνει.Αν έχεις ανάγκη από πίστη θα σου δίνει πίστη.Αν έχεις ανάγκη από πραότητα θα σου δίνει πραότητα.Στον καθένα από εμάς δίνει ό,τι έχουμε ανάγκη.Έτσι κερδίζεται η ζωή.Η ζωή η αιώνιος.
Recommended Post Slide Out For Blogger