Μεγάλη Εβομάδα και Άγιο Πάσχα 2024 στη Χρυσοπηγή

Μεγάλη Εβομάδα και Άγιο Πάσχα 2024 στη Χρυσοπηγή
Μάθετε περισσότερα .Κάντε κλικ στην εικόνα

Διαβάστε σήμερα..

"

Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

Καραγκούνης: «Ευχαριστώ το Θεό»

Τρελαμένος ο Γιώργος Καραγκούνης, μίλησε στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ αμέσως μετά το τέλος του αγώνα, ευχαρίστησε το Θεό και κάλεσε τους Ελληνες να σπεύσουν για τον προημιτελικό στην Πολωνία...
«Ολοι τρελαθήκαμε. Αφιερώνουμε αυτή τη νίκη σε όλους τους Ελληνες και το ελληνικό ποδόσφαιρο. Αξίζουν όλοι συγχαρητήρια γι' αυτό που καταφέραμε αυτή τη μεγάλη βραδιά κόντρα σε όλους και σε όλα. Αν ήταν τα πράγματα σωστά θα είχαμε επτά βαθμούς, όχι τέσσερις. Εγω δεν τα παρατάω ποτέ, το έχω δείξει. Αυτό που απαιτούμε είναι περισσότερο σεβασμό απ' όλους, όπως είχαμε και σήμερα και καταφέραμε να πετύχουμε το στόχο. Ευχαριστώ το Θεό που ζούμε αυτή τη στιγμή. Είμαι εδώ για να παλεύουμε και εγώ και οι συμπαίκτες μου. Να έρθει ο κόσμος εμείς είμαστε εδώ και τους περιμένουμε».
Recommended Post Slide Out For Blogger