+++Την Τετάρτη 24 Ιουνίου στις 6.00μ.μ. θα τελεσθεί η ακολουθία του εσπερινού και το μυστήριο του Ιερού ευχελαίου στην Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής.Ακολουθεί ομιλία στο Αρχονταρίκι από τον π.Εφραίμ Παναούση .+++Mαζεύουμε τους κουμπαράδες της Ιεραποστολής μας για την Ουγκάντα που έχουν διανεμηθεί εδώ και ένα περίπου χρόνο για τους φίλους και υποστηρικτές της προσπάθειάς μας στην Ιεραποστολή .Έτσι λοιπόν ξεκινάμε να μεζεύουμε τους κουμπαράδες που θα μπορέσουν να ενισχύσουν την προσπάθειά της Ιεράς Μονής Παναγίας Χρυσοπγής στην Αφρική .Μπορείτε λοιπόν αν θέλετε να φέρνετε από τώρα τους κουμπαράδες παραδίνοντάς τους στους π.Εφραίμ και Παίσιο .Ευχαριστούμε εκ των προτέρων πολύ.

Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017

Ξεκινήσαμε !! -τα πρώτα παιχνίδια με το φακό.



Με τη χάρη και την ευλογία του Θεού ξεκίνησε τη διακονία της η ομάδα της 6ης αποστολής στην Ουγκάντα.Προσπάθώντας να πατήσουμε σε παλαιές περπατησιές δοκιμάζουμε και νέους τρόπους ιεραποστολικής και φιλανθρωπικής δραστηριότητος.Έτσι την Κυριακή 2 Ιουλίου μετά την ευλογημένη επίσκεωή μας στο Λουγκουζί,λειτουργηθήκαμε στον Ναό του Αγίου Σπυρίδωνος .Μετά τη Θεία Λειτουργία βρεθήκαμε με τα πολλά παιδιά του Λουγκουζί σε μία ατέλιωτη πανδαισία χρωμάτων παιχνιδιών και χαμόγελων.Αργά το απόγευμα πήραμε το δρόμο το γυρισμού,οραγανώνοντας την πρώτη μέρα του ιατρείου για την αυριανή ημέρα.Να ευχηθούμε όλοι μας παρακαλούμε και αυτή η ιεραποστολή να γεμίσει ελπίδες χαρά και πίστη εμάς και τους αδελφούς μας  στην Ουγκάντα.

















Recommended Post Slide Out For Blogger