.Την Τρίτη 23 Ιουνίου στην Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής ,θα τελεσθεί Νυχτερινή Θεία Λειτουργία με την ευκαιρία της εορτής του Γενεσίου του Τιμίου Προδρόμου. H ακολουθία θα ξεκινήσει στις 9.00μ.μ.+++Την Τετάρτη 24 Ιουνίου στις 6.00μ.μ. θα τελεσθεί η ακολουθία του εσπερινού και το μυστήριο του Ιερού ευχελαίου στην Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής.Ακολουθεί ομιλία στο Αρχονταρίκι από τον π.Εφραίμ Παναούση .+++Mαζεύουμε τους κουμπαράδες της Ιεραποστολής μας για την Ουγκάντα που έχουν διανεμηθεί εδώ και ένα περίπου χρόνο για τους φίλους και υποστηρικτές της προσπάθειάς μας στην Ιεραποστολή .Έτσι λοιπόν ξεκινάμε να μεζεύουμε τους κουμπαράδες που θα μπορέσουν να ενισχύσουν την προσπάθειά της Ιεράς Μονής Παναγίας Χρυσοπγής στην Αφρική .Μπορείτε λοιπόν αν θέλετε να φέρνετε από τώρα τους κουμπαράδες παραδίνοντάς τους στους π.Εφραίμ και Παίσιο .Ευχαριστούμε εκ των προτέρων πολύ.

Παρασκευή 11 Αυγούστου 2017

Δεν είμαστε μόνοι!!!

Φωτογραφία της Τρισεύγενη Καπράνου.της Τρισεύγενης Καπράνου
Καθηλωμένος στο καροτσάκι του πόνου,νεαρός φίλος μου,που ζει την αγωνία του αν θα αποκατασταθεί ποτέ η υγεία του...Με χημειοθεραπείες άλλη νεαρή γυναίκα,που λαχταράει να ακούσει μια φωνή φιλική,αγαπημένη και περιμένει τις μοναχές στο τέλος της παράκλησης,να τη βεβαιώσουν πως και βέβαια,όλα θα περάσουν έστω κι έπειτα από μερικούς μήνες ή κάποια χρόνια...Ίσως...Και εμείς που έχουμε την υγεία μας και "βασανιζόμαστε"από τα υπόλοιπα προβλήματα,γυρνάμε το βλέμμα και βλέπουμε αυτού...ς τους ανθρώπους να ψελλίζουν"εν κλίνη νυν ασθενών κατάκοιμαι και ουκ"έστιν ίασις τη σαρκί μου"...Πόσο βάλσαμο σταλάζουν στην ψυχή τους οι στίχοι αυτοί..Και συνεχίζουν.....
"Σου δέομαι της αγαθής,εκ"φθοράς νοσημάτων ανάστησον". .Και παρακάτω:"ουδείς προστρέχων επί Σοί κατησχυμένος από Σου εκπορεύεται αγνή παρθένε θεοτόκε"...Τι αλλαγή!Πως αλλάζουν όλα μέσα στον άνθρωπο που υποφέρει από κάποια σωματική ασθένεια..Ξέρει πως υπάρχει η μάνα που βίωσε τον υπέρτατο πόνο! Το σώμα υποφέρει μα η ψυχή νοιώθει μεταβολή!Ο Αύγουστος είναι δροσερός και ας βρίσκονται στο κρεβάτι του πόνου! Μια αισιοδοξία τους διακατέχει κι ας υποφέρουν σωματικά!Μια ελπίδα τους κυριεύει,δεν είναι μόνοι...Την πάσαν ελπίδα μου εις σε ανατίθημι...κι ας κρατήσει όσο θέλει η ασθένειά τους! (Ι.Μ ΛΟΥΚΟΥΣ)
Recommended Post Slide Out For Blogger