Πασχαλινό Παζάρι "από καρδιάς" στην Ι.Μ.Παναγίας Χρυσοπηγής

Πασχαλινό Παζάρι "από καρδιάς" στην Ι.Μ.Παναγίας Χρυσοπηγής
Μάθετε περισσότερα .Κάντε κλικ στην εικόνα.

Διαβάστε σήμερα..

"

Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

Γιάννης Πλούταρχος στη γυκαίκα του :Σε αυτή τη ζωή, που είναι πόλεμος, εμείς βγήκαμε νικητές. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα

Φωτογραφία της Μαργαρίτα Φίλη.
Σε συνέντευξή του στο περιοδικό «Big Fish» ο Γιάννης Πλούταρχος μίλησε με τόσο τρυφερά λόγια για τη σύζυγό του Μαρία, τη γυναίκα που είναι δίπλα του από τα 23 του χρόνια!
«Φοβερό δεν είναι;» σχολίασε.
«Κι όχι μόνο αυτό... Έχω και 4 παιδιά με την ίδια γυναίκα!
Τελικά, είμαι ένας παρακμιακός, τελειωμένος, οπισθοδρομικός τύπος...
( το δανειστήκαμε από Μαργαρίτα Φίλη από fb)


Με τη γυναίκα μου έχουμε ξεκινήσει χωρίς να ξέρουμε πώς θα ξημερώσουμε. Δεν υπήρχε δραχμή, σάλιο. Υπήρχε όμως αγάπη και πίστη. Ακόμα και με ένα αναψυκτικό στα δύο, γελούσαμε, γιατί ήμασταν νέοι, υγιείς και δυνατοί. Η Μαρία είναι περίπτωση γυναίκας και σε αυτή οφείλω την ισορροπία μου. Σε ό,τι είμαι σήμερα, σε όλη αυτή την ισορροπία που έχω ως άνθρωπος, το
μισό μερίδιο ανήκει στη Μαρία! Και εύχομαι πραγματικά όταν θα κάνουμε τον τελευταίο μας απολογισμό, να γυρίσω και να της πω: "Ξέρεις κάτι Μαράκι; Σε αυτή τη ζωή, που είναι πόλεμος, εμείς βγήκαμε νικητές. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα"
Στη συνέχεια, παραδέχεται ότι δεν έχουν καμία σχέση ως χαρακτήρες: «Εγώ είμαι ο ονειροπόλος και ο αυθόρμητος, και η Μαρία η πλέον προσγειωμένη και λογική. Το χαλινάρι μου. Η γυναίκα της παλιάς σχολής που έβαζε πάνω από όλα την οικογένεια. Ίσως σε αυτό ...Δείτε περισσότερα
 Στην ίδια συνέντευξη αποκαλύπτει πως δεν υποκύπτει ποτέ σε θηλυκούς πειρασμούς, γιατί δεν θα έκανε ποτέ κάτι που θα έθετε σε κίνδυνο την οικογενειακή του γαλήνη, και πως δεν χρησιμοποιεί πλέον γυναίκες στα βιντεοκλίπ του επειδή του το ζήτησ...ε η κόρη του, Κατερίνα: «Καμιά καριέρα και καμιά δουλειά δεν θα επιτρέψω να φέρει σε σύγκρουση τα συναισθήματα των παιδιών μου», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Recommended Post Slide Out For Blogger